The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...perkiönasemallasaatavillajunalauttojahevileteillä |O :headwall: :|




Ja katoppa kun helepotti :D...mutta on kyllä torjantaipäivä ollut kaikkea muuta kuin Toivoa täynnänsä. Mutta huomenna on jo perjantai eli viikonloppu edessä, jipikaijeeeeeee!

edit. ai niin - se oli tuo sanahirviö sitten, minkä tää meni pilkkomaan...no, ihan sama :D
 
Mulla on kuulkaa maailman ihanin mies!

Se lähti lenkille -tai siis niin luulin. Myöhemmin tuli sisään ja oli laittanut saunan päälle niinok aina ja sinne sit talsittiin. Lenkin sijaan se olikin pessyt saunan. Ihana, puhdas, ja vesikin tulee hanasta taas... :heart:

Lisäksi vielä täysikuu möllötti ja loi sillan keskeltä sulaneeseen mereen ja lehtopöllö ulisi ja... Oi.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30698571:
Hittolainen ku joku teki alotuksen siitä makaronisalaatista tänään ja nyt mun tekee ihan tajuttomasti mieli makaronisalaattia, ehkä mun on nyt pakko lähteä näiden caprieni kanssa sinne kauppaan ja hakee Kivikylän kanapastasalaattia, jos siellä vaan on vielä.

Melkein jo vois luullaa, että mä oon raskaana, ku mulla on tällasia mielihaluja :LOL:
S-marketin tuoretiskiltä sellasta pastasalaattia ku Pärnun salaatti. Ai kun ei ois tätä keliakian perkelettä, ostaisin heti kilon ja vetäisin yksin naamariin :heart:
 
Nyt on henkisesti niin raskas päivä takana että tekis mieli vetää pää täyteen
:hug:...tiiän tunteen, samaa vikaa ois menossa tässäkin osoitteessa mutta sinnillä ja uhallakin aion huomisesta päivästä loihtia niin paljon paremman päivän kuin mitä tämä päivä :)

Sunkin huominen on hyvä päivä, usko pois :) - skoolataan sitten sille huomenna samppakaljaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30698628:
Toivotaan ettei mene ihan valvomiseksi yö.
En usko. Ihan oon taju kankaalla vielä nytkin. Hirveen raskasta joutua töissä tsemppaamaan ja käyttämään yläpäätä ihan intopiukeena kaiket päivät. Jos oisin fiksu ihminen se ois varmaan helpompaa
 
Spencer Hastings
Kun avaatte voipaketin, niin miten laitatte sen takasin kiinni? Vai onko jollain jopa oma voirasia?

Mä en ymmärrä, miten mun logiikka ei riitä saamaan tollasta nätisti kiinni, vaikka ottaisin iha pikkiriikkisen siivun. Se menee jotenkin ryttyyn ja jostain kulmasta aina paistaa paljas voi....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä