tunnusta pois,tykkäsit sarjasta !Muistuttakaa mua seuraavadta tähdet tähdet-jaksosta. Haluan kiduttaa itseäni kun liuta hyviä biisejä raiskataan.
tunnusta pois,tykkäsit sarjasta !Muistuttakaa mua seuraavadta tähdet tähdet-jaksosta. Haluan kiduttaa itseäni kun liuta hyviä biisejä raiskataan.
Jos tarkenee niin voi :attn: Mää oon käyny kaupassa mummon vanhat kalsarit jalassa (true story) :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30698385:Päivää :wave:
Voinks mä mennä kauppaan näil yöpukucapreilla? Ko en millää jaksais vaihtaa housuja?
Hyvä kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30698389:Mun luvalla voit mennä
Mä ostin eilen vaan oikeestaan leivontavermeitä ja meni 85 jestas, ku on kallista kaupankäyntiä.Sain upotettu 50e kauppaan ja silti tuntuu ettei kaapissa ole mitään.No,okei oikeesti olis menny 40e mut siihen tuli kutospäkki ja lahjapaeria ja synttärikortti myös.
Perkele päivää :vampire:Päivää saatana
: / :hug:Mulla olis kerrankin ollut jotain kivaa tiedossa viikonlopuksi, ihan oma juttu. Peruuntui musta riippumattomista syistä. Elämä on.
Saa. Mutta olin kovasti tätä odottanut. Plääh-olo.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30698460:: / :hug:
Saako sitä siirrettyä uuteen ajankohtaan?
:hug:Saa. Mutta olin kovasti tätä odottanut. Plääh-olo.
:hug:Saa. Mutta olin kovasti tätä odottanut. Plääh-olo.
Mulla ollu ihan hyvä päivä vaikka väsymys painanut. Aurinkokin paisteli hieman....saa mielen virkeeksAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30698451:Perkele päivää :vampire:
Jotenkin muuten lohduttavaa huomata, että muillakin on ollut huonolaatuinen päivä .
Älä viitti. Täällä talvi jäi taas välistä.mullapas on ollu kiva päivä, ruutitunturissa A1 luokan mäenlaskukelit
Tavallaan miullakin oli ihan kiva päivä kunnes siihen tupsahti ihmisiä naama norsun v******a. Alkaa tarttumaan moinen änkyröinti. Aurinko pilkahti täälläkin onneksi .Mulla ollu ihan hyvä päivä vaikka väsymys painanut. Aurinkokin paisteli hieman....saa mielen virkeeks
Palstailua ja herkkujen napostelua 24/7?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30698473::hug:
Mitäs muuta kivaa myö voitais keksiä siulle viikonlopuksi mikä vähän edes korvaisi alkuperäistä suunnitelmaa?
Onneksi osui sentään jollekkin lomapäivällemullapas on ollu kiva päivä, ruutitunturissa A1 luokan mäenlaskukelit
Kuulostaa hyvältäPalstailua ja herkkujen napostelua 24/7?
Ihanaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30698490:Mullakin on ollu ihan hyvä päivä. Sain lattioita vähä luututtua, jaksoin leipoa muffinsit ja pestyä vessan. Tietty otti vähän normaalia enemmän aikaa, ku pitää varoa tota selkää, mutta nyt alkaa vaikuttaa siltä, että mä paranen