The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30697658:
Se on ihan paras ohjelma. :stick:

Siinä voi samalla opiskella sujuvasti saksankieltä. Sillon ku mä olin äippälomalla, nii mun päivän kohokohta oli lemmen viemää :D
Mä tuijottelin sitä kans joskus kotona lusmuillessa (paksuna tai vauvan kanssa?). "Kiinnostus" lopahti ko se yks muikkeli pamahti paksuks ja silel selvis, et sen miesystävä onkin sen veli :D
 
Mä tuijottelin sitä kans joskus kotona lusmuillessa (paksuna tai vauvan kanssa?). "Kiinnostus" lopahti ko se yks muikkeli pamahti paksuks ja silel selvis, et sen miesystävä onkin sen veli :D
Aaa Laura ja Alexander, mut eihän ne ollu biologisia sisaruksia, ku se Charlotte oliki pettäny sitä sen miestä ja se ei ollukaa se Salfeld sen isä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30697687:
Aaa Laura ja Alexander, mut eihän ne ollu biologisia sisaruksia, ku se Charlotte oliki pettäny sitä sen miestä ja se ei ollukaa se Salfeld sen isä :D
En mä niin tarkkaan seurannu, tuli vaan semmonen vmp-salkkariflashback ja olin silleen, et ei saatana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30698003:
Kahvii ja Marabou-daimsuklaamuffinsia :p
Mm. Kiitti vinkistä. Vois keittää kahvit ja syödä lisää jäätelöä ennen koulua.

Puolikas muuten sano tänään, et se haluaa mennä leikkimään niiden poikien kanssa. Kysyin minkä poikien, niin kuulemma alatulon ja sen poikien :D
 
Vitun ramppikuume. Piti tunnilla pitää puhe-tyylinen esitelmä jostain nettisivusta. Laadin hyvän ja humoristisen esitelmän, mutta jäädyin ihan totaalisesi päästyäni luokan eteen ja änkytin vaan jotain turhaa paskaa mitä siellä netissä luki.

Ja voi vittu kuinka vihaan tätä paikallista liikennekulttuuria. Ihanko olis laumalle apinoita annettu autot ja käsketty pitää hauskaa. Ei sitä yleensä ihan joka päivä meinaa kahdesti jäädä auton alle suojatiellä. Paitsi ai niin, täällä meinaa.
Haistakoon kaikki paikalliset autoilijat vittu ja mädäntykööt helvetissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä