Eikun kummallekin.Millään jaksa jos taas tulee jotain.
ollan kaikki vaan ihan piis änd laav :heart:
onkssekin piisändlaav että sää tuontuosta syytät kaikesta vänkäämisestä mua
Eikun kummallekin.Millään jaksa jos taas tulee jotain.
ollan kaikki vaan ihan piis änd laav :heart:
enhän syytäonkssekin piisändlaav että sää tuontuosta syytät kaikesta vänkäämisestä mua
Dumle:kiss:Haudelsson :wave:
enhän syytä
tikkunekku :kiss:Dumle:kiss:
Mää vaan sanoin että ei jaksais mitään vänkäämisiä.no eipä juur muutenkaan
Mää vaan sanoin että ei jaksais mitään vänkäämisiä.
Mut ole mitä mieltä haluat.
Noni, lopettakaas toi kinastelu, senkin kuhertelijatMää vaan sanoin että ei jaksais mitään vänkäämisiä.
Mut ole mitä mieltä haluat.
Kaadut sänkyyn ja oot "menossa ihan just nukkumaan", ja tajuat kolmen tunnin päästä katselevasi edelleen kissavideoita.Jaksaako lukee englantia, vai kaadunko puolikuolleena sänkyyn.
No et vittu mene, ko muutat ihan rauhassa vaan ja odottelet muutaman vuoden ko sit hyvällä tuurilla opiskellaan samassa kaupungissa.Pysäyttäkää. Mun piti muuttaa pois Helsingistä, mut nyt oonki menossa kattoo uutta mahdollista asuntokohdetta.
Ei.
Mutku ää mä en kestä tota kriminaaliasuntonaapuria, ja mies sano et se maksaa 30% jos päätän tehdä tarjouksen tosta kohteesta..... ois vielä paluu idän etelään.No et vittu mene, ko muutat ihan rauhassa vaan ja odottelet muutaman vuoden ko sit hyvällä tuurilla opiskellaan samassa kaupungissa.
Mä myös väsyksis, mut viel ei voi alkaa nukkuu.. ootan kivaa juttuuUnettaa ihan kamalasti tosta kuusta huolimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30698857:Mä myös väsyksis, mut viel ei voi alkaa nukkuu.. ootan kivaa juttuu
Alleviivasin epäsäännöllisten verbien listassa niitä joita en muista, niin tiedän mitä kerrata ens viikon kokeeseen. Tsadilainenki tulee kohta kahvilla käymään. Mut sen jälkeen vois avata pari kissavideoo.Kaadut sänkyyn ja oot "menossa ihan just nukkumaan", ja tajuat kolmen tunnin päästä katselevasi edelleen kissavideoita.
Ei mitää ihmeellistä.. pikasta puheluu :ashamed:*utelias*
Mulle soitettiin kerran, et "moi, olit laittanu eille hakemuksen sillo ja sillon. Anteeks kun on menny näin kauan yhteydenotossa, vieläkö olisit halukas tulemaan haastateltavaksi,vai ootko jo ehtiny löytää muualta töitä.." Öö, no mä kävin teillä haastattelussa jo kolme viikkoa sitten ja odottelen tässä edelleenkin ko soitatte 'huomenna tai ylihuomenna.."Mutku ää mä en kestä tota kriminaaliasuntonaapuria, ja mies sano et se maksaa 30% jos päätän tehdä tarjouksen tosta kohteesta..... ois vielä paluu idän etelään.
No jos mä käyn vähän vaan koulumatkalla vilkasemassa.
Mut odotan edelleen sen yhteisen kaupungin työnhakujutusta tietoa, kauankohan näissäkin nykyään menee, ennenkuin tulee mitään tietoa?
pippeliAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30698881:Moottorisaha