Itte mun pitää itteäni kestää.jaahas, jallu on taas ottanu aakoon näppäimistön hallintaan
Joudutaanhan me kestämään tota uhoomista täällä päivästä toiseen...Itte mun pitää itteäni kestää.
Onneksi kenenkään muun ei ole pakko.
:hug: - ai kamala, toi on varmasti viheliäistä! Vatsaa kun ei kummosesti edes tarvii särkeä, kun se jo tuntuu koko kropassa, saati että tommonen kipuilu...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664620:Päivää vaan. Lähin reippaana töihin lyhyen yön jälkeen, ei toi uni oikee tullu silmään ja nyt sitte tulin kotiin ku kärvistelen kramppaavan mahan kanssa. Kohta hoitajan vastaanotolle, josko se kertos mulle, että mitäkä tälle pitäs tehä, ku toisinaan kipu on ihan hirveetä.
oli toikin aika työn ja tuskan takana, ku misään ei tunnu olevan aikoja.
No toivotaan. Jollei ne ny selvittele sitä tuolla ja se jatkuu niin sit mä varailen huomiseks ajan terveystaloon ku meil on työterkka siellä, mutta siel ei ollu enää aikoja tälle päivälle..:hug: - ai kamala, toi on varmasti viheliäistä! Vatsaa kun ei kummosesti edes tarvii särkeä, kun se jo tuntuu koko kropassa, saati että tommonen kipuilu...
Onneksipa sait kuitenkin ajan tälle päivälle, ja toivottavasti pääsisit ihan lääkärin vastaanotolle, jotta toi vaiva ja sen syy selvitettäisiin kunnolla.
Jospa siellä olis nyt paikalla semmonen tomera hoitajaihminen, joka ottais oikein päivän asiakseen sun vatsan kunnon ja laittais asiaankuuluvat tutkimukset vireille. Ootko laittanu merkille, että oisko tommonen kipuilu yhteyksissä johonkin ruoka- aineeseen? Varmasti oot sitä itekin jo miettinyt...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664633:No toivotaan. Jollei ne ny selvittele sitä tuolla ja se jatkuu niin sit mä varailen huomiseks ajan terveystaloon ku meil on työterkka siellä, mutta siel ei ollu enää aikoja tälle päivälle..
Tääkin on outoa, ku välillä vaan vähän nippailee ja mäkin aattelen olevani luulosairas, mutta sitte taas iskeekin sellanen kovempi kipu. Outoa.
:hug: onpa ikävää. Toivottavasti syy selviää ja kivut helpottuu.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664620:Päivää vaan. Lähin reippaana töihin lyhyen yön jälkeen, ei toi uni oikee tullu silmään ja nyt sitte tulin kotiin ku kärvistelen kramppaavan mahan kanssa. Kohta hoitajan vastaanotolle, josko se kertos mulle, että mitäkä tälle pitäs tehä, ku toisinaan kipu on ihan hirveetä.
oli toikin aika työn ja tuskan takana, ku misään ei tunnu olevan aikoja.
...ja ei muuta kuin aurinkolasit päähän vaan! :hug: - koetahan jaksella siellä pienen olotilasi kanssaHuomenii! Ihanan kirkas aamu ja se ottaa -ei kuvainnollisesti vaan ihan fyysisesti- päähän kun taitaa olla lievä darra. :ashamed:
annoit lekurille sitte lankapuhelimen numeron :headwall:Mukavaa alkavaa viikkoa :wave:
Äh tylsää, vapaapäivä mutta mihinkään ei voi lähteä, kun pittää oottaa lääkärin soittoa, mun tuurilla soittaa joskus iltapäivällä vasta.
Eipä oo ku kännykkänumero =) mutta jos mä lähen johonkin käppäilemään ja lääkäri soittaa just silloin ,niin on vaikea saaha selvää mitä lääkäri puhuu ja en myöskään halua puhua terveysasioistani vieraiden ihmisten kuullen.annoit lekurille sitte lankapuhelimen numeron :headwall:
no menee vähän syrjemmälle juttelemaan...Eipä oo ku kännykkänumero =) mutta jos mä lähen johonkin käppäilemään ja lääkäri soittaa just silloin ,niin on vaikea saaha selvää mitä lääkäri puhuu ja en myöskään halua puhua terveysasioistani vieraiden ihmisten kuullen.
Elämä ois kyllä miellyttävämpää, jos tarpeeksi kännissä menettäisi puhe/kirjoituskykynsä. *kokemuksella* :xmas:Mä en ota Ak:n juttuja kovin vakavasti. Jos on kännissä niin tulee sanottua kaikenlaisia. On sitä ärsyttävämpääkin kuultu kuin tuo.