The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itte mun pitää itteäni kestää.

Onneksi kenenkään muun ei ole pakko.
Joudutaanhan me kestämään tota uhoomista täällä päivästä toiseen...

Ja kuitenkin täällä suurin osa porukasta on sanonu sulle nätisti, ettei tommoset jutut huvita ketään, eikä kukaan halua lukea noita älyttömiä uhoomisia pyssyistä ja myrkeistä.
Sä ainoastaan teet itsestäs naurettavan. Ei kukaan pidä sua noiden juttujen takia kovana tai coolina, ainoastaan nolona.

Ja toi holtiton juominen ja sillä kehuskelu se vasta säälittävää onkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Huomentapäivää ja pirtsakkaa pakkasenpuremaa viikonaloitusta kaikille :)!

Kahvi maistuu taas tutun pahalle :D - miten mä osaankin tehdä niin kamalaa juotavaa itelleni, tuleepahan kunnolla herättyä!

Päivän hommat vaihtuivat hoitolan pitämiseen, esikoinen ihan kamalassa räkiksessä korkean kuumeen kera. Nyt me muut yritetään sitten väistellä tuota pöpöstä eli jänskäillään kehen se seuraavaksi iskeytyy.

Eli pahasta kahvista ja lämpimästä mustaherukkamehusta on tämän päivän aloitus tehty :)!
 
Päivää vaan. Lähin reippaana töihin lyhyen yön jälkeen, ei toi uni oikee tullu silmään ja nyt sitte tulin kotiin ku kärvistelen kramppaavan mahan kanssa. Kohta hoitajan vastaanotolle, josko se kertos mulle, että mitäkä tälle pitäs tehä, ku toisinaan kipu on ihan hirveetä.

oli toikin aika työn ja tuskan takana, ku misään ei tunnu olevan aikoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664620:
Päivää vaan. Lähin reippaana töihin lyhyen yön jälkeen, ei toi uni oikee tullu silmään ja nyt sitte tulin kotiin ku kärvistelen kramppaavan mahan kanssa. Kohta hoitajan vastaanotolle, josko se kertos mulle, että mitäkä tälle pitäs tehä, ku toisinaan kipu on ihan hirveetä.

oli toikin aika työn ja tuskan takana, ku misään ei tunnu olevan aikoja.
:hug: - ai kamala, toi on varmasti viheliäistä! Vatsaa kun ei kummosesti edes tarvii särkeä, kun se jo tuntuu koko kropassa, saati että tommonen kipuilu...

Onneksipa sait kuitenkin ajan tälle päivälle, ja toivottavasti pääsisit ihan lääkärin vastaanotolle, jotta toi vaiva ja sen syy selvitettäisiin kunnolla.
 
:hug: - ai kamala, toi on varmasti viheliäistä! Vatsaa kun ei kummosesti edes tarvii särkeä, kun se jo tuntuu koko kropassa, saati että tommonen kipuilu...

Onneksipa sait kuitenkin ajan tälle päivälle, ja toivottavasti pääsisit ihan lääkärin vastaanotolle, jotta toi vaiva ja sen syy selvitettäisiin kunnolla.
No toivotaan. Jollei ne ny selvittele sitä tuolla ja se jatkuu niin sit mä varailen huomiseks ajan terveystaloon ku meil on työterkka siellä, mutta siel ei ollu enää aikoja tälle päivälle..

Tääkin on outoa, ku välillä vaan vähän nippailee ja mäkin aattelen olevani luulosairas, mutta sitte taas iskeekin sellanen kovempi kipu. Outoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664633:
No toivotaan. Jollei ne ny selvittele sitä tuolla ja se jatkuu niin sit mä varailen huomiseks ajan terveystaloon ku meil on työterkka siellä, mutta siel ei ollu enää aikoja tälle päivälle..

Tääkin on outoa, ku välillä vaan vähän nippailee ja mäkin aattelen olevani luulosairas, mutta sitte taas iskeekin sellanen kovempi kipu. Outoa.
Jospa siellä olis nyt paikalla semmonen tomera hoitajaihminen, joka ottais oikein päivän asiakseen sun vatsan kunnon ja laittais asiaankuuluvat tutkimukset vireille. Ootko laittanu merkille, että oisko tommonen kipuilu yhteyksissä johonkin ruoka- aineeseen? Varmasti oot sitä itekin jo miettinyt...

Kyllä se asia selkiintyy :)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30664620:
Päivää vaan. Lähin reippaana töihin lyhyen yön jälkeen, ei toi uni oikee tullu silmään ja nyt sitte tulin kotiin ku kärvistelen kramppaavan mahan kanssa. Kohta hoitajan vastaanotolle, josko se kertos mulle, että mitäkä tälle pitäs tehä, ku toisinaan kipu on ihan hirveetä.

oli toikin aika työn ja tuskan takana, ku misään ei tunnu olevan aikoja.
:hug: onpa ikävää. Toivottavasti syy selviää ja kivut helpottuu.
 
Mukavaa alkavaa viikkoa :wave:

Äh tylsää, vapaapäivä mutta mihinkään ei voi lähteä, kun pittää oottaa lääkärin soittoa, mun tuurilla soittaa joskus iltapäivällä vasta.
 
annoit lekurille sitte lankapuhelimen numeron :headwall:
Eipä oo ku kännykkänumero =) mutta jos mä lähen johonkin käppäilemään ja lääkäri soittaa just silloin ,niin on vaikea saaha selvää mitä lääkäri puhuu ja en myöskään halua puhua terveysasioistani vieraiden ihmisten kuullen.
 
...eihän se auta kuin lähteä tätä päivää taputtelemaan kasaan. Huomasin just, että päivän aikana pitää näemmä päivitellä tuota särkylääkeosastoakin kuntoon eli apteekki reissua pukkaa. Siellä on sitten kiva kyllä käydä, kun meijen apteekkiin on osunut mahdottoman mukavia työntekijöitä - aina niin iloisina ja hymyileväisinä ovat :) - tarttuu semmonen kepeys sitten itellensäkin mukaan.

Muikkelis kuikkelis, olkaahan immeisiksi :D :wave:!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä