The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
No voi sun kilinkellit |O....!! Tällä koneella taitaa olla sitten ihan helkutinmoiset PMS- oireet tai sitten mut on - ehkä ihan viisaastikin - suljettu suosiosta...muttakun jumittaa ihan hiienlailla!! Pah, nää maanatait on ihan pakoputkesta...

Toisella silmällä kattelen tota B.Jonesia ja toisella löysin sitten tämmöstä :D



SKORPIONI
Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa.
Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko.
Sinua kiinnostavat erityisesti muiden puolisot. Useimmat
Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan). Skorpioneille on
kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat
yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman
primitiivistä seksiä lähimmän vartin aikana. 109%
Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa. Monet
Skorpionien viettelyn kohteeksi joutuneet miettivät vielä
vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski?
Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)
Onnennumero: 69
Onnenväri: Makuuhuoneen valo
Motto: "Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"
Auto: Chevy Van plyysisisustuksella


:rolleyes:

Hahaa! Osuvaa :D ollaan me skorpparit ihania :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
kahvikirahvi
Sinoot semmonen nälkäkurki! Vähä läskiä luiden päälle ! :LOL:

En minä tietä miksi, en muista millon olis viikon putkeen nukkunut yli 5 tuntia yössä.

Sinet kuule minun läskeistä tiedäkään, kuvakulma hämää :D

I feel your pain, mäkään en oo yli kuukauteen nukkunut yli 5 tunnin unia yössä. Niitäkin harvemmin putkeen. Paitsi viimeyönä vahingossa tuolla (isotissisen) kaverin luona, kun ei tarvinnu muksun kanssa aamulla herätä niin nukuin huomaamattani 8 tuntia! Heräsin siis yhdeltä päivällä (sit menin alkkareissani ja t-paidassa keittelemään kaffetta).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Sinet kuule minun läskeistä tiedäkään, kuvakulma hämää :D

I feel your pain, mäkään en oo yli kuukauteen nukkunut yli 5 tunnin unia yössä. Niitäkin harvemmin putkeen. Paitsi viimeyönä vahingossa tuolla (isotissisen) kaverin luona, kun ei tarvinnu muksun kanssa aamulla herätä niin nukuin huomaamattani 8 tuntia! Heräsin siis yhdeltä päivällä (sit menin alkkareissani ja t-paidassa keittelemään kaffetta).
No ei tommosia reisiä ole jos on riittävästi sitä läskiä, ny syömään siitä nainen :LOL:

No ei... Ilohan silmälle sinä olet :p

Mä tarkoitin että kun en muista, niin mulla on kestänyt vuosia tää ihme rimpuilu unen kanssa, kun on väsynyt, nukahtaa alta 5 minuutin. Sitten muutaman tunnin päästä uni on niin kevyttä että herää omaan kuorsaukseen jo.
 
kahvikirahvi
No ei tommosia reisiä ole jos on riittävästi sitä läskiä, ny syömään siitä nainen :LOL:

No ei... Ilohan silmälle sinä olet :p

Mä tarkoitin että kun en muista, niin mulla on kestänyt vuosia tää ihme rimpuilu unen kanssa, kun on väsynyt, nukahtaa alta 5 minuutin. Sitten muutaman tunnin päästä uni on niin kevyttä että herää omaan kuorsaukseen jo.
Täng juu :heart:

Ootko harkinnu että voisit jutella lääkärille noista unijutuista, jos se osais sua auttaa? *lähtee etsimään hoitsupukua...*
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Täng juu :heart:

Ootko harkinnu että voisit jutella lääkärille noista unijutuista, jos se osais sua auttaa? *lähtee etsimään hoitsupukua...*
Mitäpä ne lekurit tälle muuta ehdottaisi kuin
a) sun pitää liikkua niin saat***** että uni maistuu
b) ruokavalio
c) tos on pillereitä

On ne tyhmiä kaakkeja ne lääkärit.

Sitäpaitti täällä on nykyään jotain virolaisia lekureita jotka ymmärrä edes suomea kunnolla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä