Ala nyt ujostelemaan rupea!:ashamed:
Ala nyt ujostelemaan rupea!:ashamed:
KK on oikein oiva ja ehana keijukainen:heart: Ei kaikkien tartte olla plätskejäSinoot semmonen nälkäkurki! Vähä läskiä luiden päälle !
En minä tietä miksi, en muista millon olis viikon putkeen nukkunut yli 5 tuntia yössä.
Kolmen eukon orjana tääl, saattaa vähä punastuttaaAla nyt ujostelemaan rupea!
:saint:Ei kait sentaan... Mehan olemme niiiiiiin kiltteja.Kolmen eukon orjana tääl, saattaa vähä punastuttaa
Sä otat ton isyyden ihan tosissasSinoot semmonen nälkäkurki! Vähä läskiä luiden päälle !
En minä tietä miksi, en muista millon olis viikon putkeen nukkunut yli 5 tuntia yössä.
No voi sun kilinkellit |O....!! Tällä koneella taitaa olla sitten ihan helkutinmoiset PMS- oireet tai sitten mut on - ehkä ihan viisaastikin - suljettu suosiosta...muttakun jumittaa ihan hiienlailla!! Pah, nää maanatait on ihan pakoputkesta...
Toisella silmällä kattelen tota B.Jonesia ja toisella löysin sitten tämmöstä
SKORPIONI
Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa.
Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko.
Sinua kiinnostavat erityisesti muiden puolisot. Useimmat
Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan). Skorpioneille on
kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat
yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman
primitiivistä seksiä lähimmän vartin aikana. 109%
Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa. Monet
Skorpionien viettelyn kohteeksi joutuneet miettivät vielä
vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski?
Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)
Onnennumero: 69
Onnenväri: Makuuhuoneen valo
Motto: "Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"
Auto: Chevy Van plyysisisustuksella
Sinoot semmonen nälkäkurki! Vähä läskiä luiden päälle !
Enkeliki on viel hereil:kiss::heart:Hahaa! Osuvaa ollaan me skorpparit ihania
Heips :kiss: just heräsin ja nyt ihan pirteeEnkeliki on viel hereil:kiss::heart:
Mitä se sulle tekee jotta taju lähtee..? Mulle tuli jonkinlaisia mielikuvia asiasta.Hoh... Tulisi se mies nyt pian kaymaan. Vaikka en ole aina taitava nukahtamaan, saa tuo minut tajuttomaksi kuitennii...
Nuijanukutus on se paras!Hoh... Tulisi se mies nyt pian kaymaan. Vaikka en ole aina taitava nukahtamaan, saa tuo minut tajuttomaksi kuitennii...
Ihan pelkkaa hyvaahan se... :saint:Mitä se sulle tekee jotta taju lähtee..? Mulle tuli jonkinlaisia mielikuvia asiasta.
No ei tommosia reisiä ole jos on riittävästi sitä läskiä, ny syömään siitä nainenSinet kuule minun läskeistä tiedäkään, kuvakulma hämää
I feel your pain, mäkään en oo yli kuukauteen nukkunut yli 5 tunnin unia yössä. Niitäkin harvemmin putkeen. Paitsi viimeyönä vahingossa tuolla (isotissisen) kaverin luona, kun ei tarvinnu muksun kanssa aamulla herätä niin nukuin huomaamattani 8 tuntia! Heräsin siis yhdeltä päivällä (sit menin alkkareissani ja t-paidassa keittelemään kaffetta).
Lainatakseni erastakin exaani:Nuijanukutus on se paras!
Jaa sääkin oot heränny just?Heips :kiss: just heräsin ja nyt ihan pirtee
Tämmöinen viisausten sutkauttelu on ihan omiaan pitämään suhdestatuksen exänä monastiLainatakseni erastakin exaani:
huhhuijaa, ku on monta muijaa
ja kaikki tahtoo nahkanuijaa
Täng juu :heart:No ei tommosia reisiä ole jos on riittävästi sitä läskiä, ny syömään siitä nainen
No ei... Ilohan silmälle sinä olet
Mä tarkoitin että kun en muista, niin mulla on kestänyt vuosia tää ihme rimpuilu unen kanssa, kun on väsynyt, nukahtaa alta 5 minuutin. Sitten muutaman tunnin päästä uni on niin kevyttä että herää omaan kuorsaukseen jo.
Joo, nukahdin sohvalle pari tuntia sit ja nyt heräsin, kiva kivaJaa sääkin oot heränny just?
Tulee mieleen yks frendi joka käyttää ihan samaa, paitsi että lihanuijaa kaikki haluu. Sit raivontolas ainoa iskulause "anna pilluu, mie tiiän et siul on!" Irtoo sillä, ihme kylläLainatakseni erastakin exaani:
huhhuijaa, ku on monta muijaa
ja kaikki tahtoo nahkanuijaa
Mika ihme se muka on? Naiset arvostavat rehellisyytta.Tulee mieleen yks frendi joka käyttää ihan samaa, paitsi että lihanuijaa kaikki haluu. Sit raivontolas ainoa iskulause "anna pilluu, mie tiiän et siul on!" Irtoo sillä, ihme kyllä
Joo-o.Tämmöinen hepin lutkuttelu on ihan omiaan pitämään suhdestatuksen exänä monasti
Mitäpä ne lekurit tälle muuta ehdottaisi kuinTäng juu :heart:
Ootko harkinnu että voisit jutella lääkärille noista unijutuista, jos se osais sua auttaa? *lähtee etsimään hoitsupukua...*
Sikamainen nainenJoo-o.
Kävitsää siellä legurissa jo?
No aika harva ihan tuolla tasolla sitä arvostaaMika ihme se muka on? Naiset arvostavat rehellisyytta.