Ac/dc... or not. :saint:älkää välittäkö, on mullekkin sattunu autonlämmitysjohdon kanssa
ja mä sentään olen sähköinsinööri :ashamed:
Ac/dc... or not. :saint:älkää välittäkö, on mullekkin sattunu autonlämmitysjohdon kanssa
ja mä sentään olen sähköinsinööri :ashamed:
Lähdössä nukkuun mutta ihan normaalisti on palsta toiminut koko ajan.Mulla toimii palsta taas normaalisti, lagaako kaikilla muilla vielä vai joko te nukutte :O
Okei. No mä jään yksin pitämään ketjua pystyssä sitten HYvää yötäLähdössä nukkuun mutta ihan normaalisti on palsta toiminut koko ajan.
:wave:
:kiss:Okei. No mä jään yksin pitämään ketjua pystyssä sitten HYvää yötä
:hug:Miks tää alkaa lagaa just sillon ku ei oikeesti oo mitään muutakaan tekemistä.. Kai mä sit alan nyplää pitsiä. En kyllä edes tiedä mitä se tarkottaa.
Miksi vitussa suostuin tähän etäsuhteeseen ylipäättän |O
Me Lonely.
Hei sinä olet taas täällä :heart: Mitä kuuluu, oliko hyvä päivä?:kiss:
:hug:Voi hitsinpimpulat, ei tu uni:O
Kuka hereil sanoo hep!
Hej rimpula :heart:Hei sinä olet taas täällä :heart: Mitä kuuluu, oliko hyvä päivä?
Autoin vähän, sun näppiksessä on enter jumissa.Heppi
Heppi
pi
Niinpa taitaa.:saint:Autoin vähän, sun näppiksessä on enter jumissa.
:kiss:Niinpa taitaa.:saint:
Kiitos isosti!
Mikä rimpula :O Iso tyttö olen jo! Miksi heräilet?Hej rimpula :heart:
No siinähän tuo päivä on mennyt, aika koomailuahan tämä on kun heräilee max 4 tunnin välein taas. Ärsyttävää.
Awwww.... pussailua.:kiss:
En tie kelleen sinäkin puhuit Mut minä vasta tuossa heräsin puolisen tuntia sitten.Jesh!! Ei tartte valvoo yssin Sano nyssääki et just olit menossa nukkuu?
Sinoot semmonen nälkäkurki! Vähä läskiä luiden päälle !Mikä rimpula :O Iso tyttö olen jo! Miksi heräilet?
:ashamed:Awwww.... pussailua.