agrimarketista oisit saanu samalla rahalla 10kg tonkan tummeliaKävin Lumenen tehtaalla ystävämyynnissä, ostin käsirasvan. Kannatti mennä
- ihana kiertoilmaisu väsyneille silimäkulumille ja paikalliselle ötlötykselle :hug:]pikkujoulun jälkeinen kaamos[/B] alkaa pikkuhiljaa helppaamaan eikä vähiten siksi että sai tsihauttaa saunanlämmitysoluen
määhän en ota koskaan rapulakaljoja :saint:
voisinhan mää tuoda mutta kun en itekkään tiedä mistä sais ostaa inhimiliiseen hintaan, tosin viimetalvena pongasin lähikaupasta kokonaisen poron paistin (4,5kg luineen) satasellaKrut, seuraavaksi kun seilaat tänne stadiin päin, niin tuotko mulle poroa ja/tai hirveä Tänne jos tilaa niin kilohinnat huitelee melkein satasessa. Siellä päin asuva kaveri taas katsoi, että tuottajalta suoraan ostettuna voi lähtee jopa 60e/kg hintaan.
No hitsin pimpulat. On meinaan niin hyvää molemmat elukat, ihan luksusta ne harvat kerrat kun saa. Ja ekologista. Enolta saatiin ennen kun hän oli hirvestäjä, mutta sairastuttuaan ei oo enää koskaan asiaa hirvimetsälle..voisinhan mää tuoda mutta kun en itekkään tiedä mistä sais ostaa inhimiliiseen hintaan
tänä vuonna ei ole enää käyntiä
Kahdella ekulilla Tummelia kymmenen kiloa? Ostan!agrimarketista oisit saanu samalla rahalla 10kg tonkan tummelia
ite tykkään enempi porosta mutta on hirvikin tosi hyvää, varsinkin vasaNo hitsin pimpulat. On meinaan niin hyvää molemmat elukat, ihan luksusta ne harvat kerrat kun saa. Ja ekologista. Enolta saatiin ennen kun hän oli hirvestäjä, mutta sairastuttuaan ei oo enää koskaan asiaa hirvimetsälle..
Aina se on parempi vaan kärsiä.pikkujoulun jälkeinen kaamos alkaa pikkuhiljaa helppaamaan eikä vähiten siksi että sai tsihauttaa saunanlämmitysoluen
määhän en ota koskaan rapulakaljoja :saint:
Jos windows (oliko?) sekoaa, niin tällä voi saada koneen pystyyn windowsmaiseen tilaan ja pelastaa omat tiedostot ulkoiselle muistille.Blue screen of death, nice! -NOOT!
Sehän oli joskus 2013 kun BSOD alkoi tulla turvallisuuspäivitysten kylkiäisinä.
Mun kone on näköjään yhtä ajan tasalla kun minäkin.
Noh, eipä siinä, olen saanut siirreltyä kaikki tärkeet kamat pois (luojalle kiitos vikasietotilassa usb-portti pelitti!) ja meinaan heittää alkuperäisaset asetukset.
Mikään muu ei oikein jeesannu, kaikkee mahollista koitin. Vikasietotilassa kun ei saanut edes ohjelmaa aktivoitua; yritin kyllä asentaa ajuri haku/päivitys softaa.
Kannattaa siis pitää ajurit ajatasalla. :huom: :huom:
Ei mulla muuta.
Käsirasvaa...Kävin Lumenen tehtaalla ystävämyynnissä, ostin käsirasvan. Kannatti mennä
tää oli mulle uusKäsirasvaa...
Keski- ikäinen kaljamaha meni apteekkiin hieroen käsiään.
Aputeekkari kysyi, että laitetaanko käsirasvaa?
Mies vastasi, että ei kun viakaraa, illalla tulee rajan takaa kylille bussilastillinen naisia.
Seuraavana päivänä mies meni taas apteekkiin käsiään hieroen.
Apteekkari kysyi, että laitetaanko lisää viakaraa?
Mies vastasi, että ei kun käsirasvaa. Se perhanan bussi ei tullutkaan...
Mulla on recovery tässä, painelen f kybää ja aloitan puhtaalta pöydältä.Jos windows (oliko?) sekoaa, niin tällä voi saada koneen pystyyn windowsmaiseen tilaan ja pelastaa omat tiedostot ulkoiselle muistille.
Ultimate Boot CD - Overview
Osta uusi kovalevy ja asentele käyttis uusiksi, niin pääset tuosta
miten se luistaa jos sen tervaa?...Onneks oli tervanen lerssi niin sain kuvat ja vidioit talteen. Mun on pitänyt jo toooosi kauan saada ne siirrettyä muutenkin pois, noh, nyt tuli se päivä pakon sanelemana.
Ja mä oon aika ihmeissäni että pelkistä vanhoista ajureista voi tulla tollanen!Mulla on recovery tässä, painelen f kybää ja aloitan puhtaalta pöydältä.
Tokihan siinä menee päivittäessä puol päivää ja extra ohjelmien asennukset, mutta sitten ei oo roskaa ja kaikki pelittää ku strömsöössä.
Onneks oli teranen leisi niin sain kuvat ja vidioit talteen. Mun on pitänyt jo toooosi kauan saada ne siirrettyä muutenkin pois, noh, nyt tuli se päivä pakon sanelemana.
En luistosta tiiä mut luulis, että ei ainakaan lahoa.miten se luistaa jos sen tervaa?
miten se luistaa jos sen tervaa?
Tuolta hopusti tilaamaan, tunti aikaa niin kerkeää jouluksi:Krut, seuraavaksi kun seilaat tänne stadiin päin, niin tuotko mulle poroa ja/tai hirveä Tänne jos tilaa niin kilohinnat huitelee melkein satasessa. Siellä päin asuva kaveri taas katsoi, että tuottajalta suoraan ostettuna voi lähtee jopa 60e/kg hintaan.
En luistosta tiiä mut luulis, että ei ainakaan lahoa.