The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Niih..kahvit juotu, mitäs nyt..
Keittiö olis taas räjähtänyt, pitäskö mennä siivoo se :D

Ääh, auttakaa minuu kännykkäasiassa..minkä kännyn ostasitte jos "vaatimukset" olis;
mielellään suht edullinen, sais olla suht hyvä kamera, vaikka semmonen missä etu- ja takakamera (onkohan kaikissa jo noin vai eikö?)
öö..semmonen käyttöjärjestelmä (vai mistähän se on kiinni) että löytäisin helposti esim.musiikit mitä sinne laitan..koska nykysessä se ei oo kovin helppoa (tai sit mie vaan olen niin tekniikan ihmelapsi/sisäinen blondi tms.)
Ja muotoilultaan mielellään semmonen pyöreäkulmainen. :D
Ja tietty semmonen mikä nyt olis todettu toimivaksi, hyviä käyttökokemuksia ihmisillä..
 
Ihanaa kun piha ja puut on ihan valkosenaan :heart:
Likka harmi vaan on pienessä kuumeessa niin ei ihan täysillä pääse nauttimaan..

Mutta kyllä me nyt parit hiihtorundit ja lumisotaset voidaan mennä :D
 
Huomeniaa mussukoille :kiss: :wave:!

JA jeah peijpe, jeah! Nyt sitä on ja palajon! :heart:
* * * * * *

Ihanan valoisaa ja valkeaa ja tuiskuttavaista ja myräkkäistä ja märkääkin :D

Eipä tarvinnut aamusella kahdesti käskeä, kun ipanat jo tulipalo kankun syrjässä läksivät aamutoimia tekemään ja sukkelasti vaatteisiin hyppäämään ja ulos! Voi sitä sirkutuksen määrää tossa eteisessä ja sitten ulkona, kun kiekuivat menemään. Yks tuli jo sisälle aivan lumisena ja vanttuut ja vaatteet sen näköisinä, että oli tullut puuhasteltua.

Ja mä meinaan tässä kohtisiltään lähteä sinne kans kiekumaan ja riekkumaan ja lapsekkaana mylläämään :)

Ruoka on uunissa tuloillansa, leivinuunin päällä pari kynttilää palamassa ja muuten on sekä ehtoinen kodinhenketär kuin sen torppakin mullin mallin mallillaan mutta ei haittaa - nyt vaan ollaan perheen kesken ja taputellaan kotiaskareita sitten tilanne ja asia kerrallaan.

Halipusirutistuksia ihan jokaiselle :kiss: :hug: :) :heart:
 
IhQ
Tääl tulee jotain valkeeta ihan vaakatasossa..ulkona oikeen kunnon myräkkä. Meil ipanat priorisoi telkan kattomisen ja la-karkkien syönnin ulosmenon edelle. Pitää nuo jossain vaiheessa viskata pihallekin kyl, naapurin muksut siel olis jo.
 
...kännyköistä mä en tiiä niin mitään enkä tarviskaan, mulle riittää niin mainiosti tämä nykyinen näppiskäyttöinen mikäliehilikutin, että en ihan hevillä lähde sitä mihinkään vaihtamaan, vaikkakin tässä on tullut melkoista painostusta meikäläisten vermeitten uudistamiseen :snotty:...

Sekä mies että esikoinen höperehtivät uudistuksesta ja puhuvat semmosta kapulakieltä, että olen joutunut sanomaan, että jos eivät pysty puhumaan mitään selkokielistä ja ymmärrettävää ilman minkään valtakunnan kirjain- ja numerolyhennesekamelskoja, niin - saa meillä ihan hiljaakin olla :xmas: :D

Jotain halavatun pyyhkäisypuhelinta, mikä hitto onkaan :D, meinaavat mulle markkinoida :O...juu-u, ja lehmät lentää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...kosketusnäyttö, se oli se hakemani sana tuohon purkaukseeni :snotty: :D

Juu, hyvin on mulla tekniikka hallussa :D. Silloin kun pojat herkeävät puhumaan tuota kännykkäkieltänsä, niin mä leikin sujuvasti miestä - mumisen epäselvästi vastauksiksi "mmmm.." "..aha.."..."..joo.."..."..niin.."..."...kylläkyllä.."... :D

Kaikista helppokäyttöisin ja toimivin ja luotettavin on/oli kyllä tuo ihana kiekkopuhelin korkkiruuvikikkuraisella johdollaan :D...oi voi sentään niitä aikoja :heart:


Ja. Mä. En. Ole. Vanha.




:D
 
Sulla on mun luonto :kiss:
Ihanaa, että on muitakin "ronttosauruksia" menossa mukana, ettei tartte aivan itekseen outona olla :D :kiss:

Mulle riittää tossa puhelimessa se, että pystyn soittamaan ja vastaamaan. Viestitys on toisinaan eri käteväkin juttu, kamera on turhake ja kaikki muut lukuisat kikkailuviitoset - no, ne ois saanu jäädä sinne tehtaan kasauspöydälle.


..en sentäs savumerkkejä lähde tässä huutelemaan :snotty: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä