Hiinä ja hiinä :kiss: - ota vielä kahaviaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30509268:Joko mä oon heränny? |O
Oi, maksakastiketta kun saisikin , se on semmosta harvinaista herkkua, että se joka sen taitaa on melkoinen velho keittiössäHuh, olis viikkosiivous tehty miehen avustuksella =) potut kiehuu ja jauhemaksakastiketta tekemään.
Meillä myös sataa lisää lunta, ihanan näköistä. :heart:
Kiitti, juuh pitkään oli jauhemaksakastike unohtunut, nyt ollaan useammin syöty ja voi pojat kun on hyvääOi, maksakastiketta kun saisikin , se on semmosta harvinaista herkkua, että se joka sen taitaa on melkoinen velho keittiössä
No nyt vain kuhertelette siellä, kun arkinen siivousurakka on onnellisesti päätöksessänsä, ja pidätte hyvää huolta toisistanne :heart: :kiss:....eihän ole enää mikään paikka kippeenä tai karheentuntusena?
Mä teen joskus saman syrjähypyn... se murha.info on vaan niiiiiin houkutteleva välillä ettei sitä voi vastustaa :ashamed:Huomenta.
Mun täytyy tunnustaa... Oon käynyt vieraissa.... :snotty:
Oon tosi, tosi pahoillani!
Jäin koukkuun murha.infon sivuihin ja oon kökkinyt siellä pari päivää
Se on häiritsevän koukuttava :snotty:Mä teen joskus saman syrjähypyn... se murha.info on vaan niiiiiin houkutteleva välillä ettei sitä voi vastustaa :ashamed:
Aktiivisesti seurasin sillon Sakun ja Miian aikoihin..joskus katoin jonkun jakson ku siellä oli se joku mies jolla oli paha kaksonen joka kidnappas sen yhen naisen. Tai jotain.Katotteko Salkkareita? On kyl aikamoinen klyyvari tolla Selinan mutsilla Ei siinä mitään vikaa, mutta harvoin tapaa noin huomionvarastavia nuuskuttimia.
Mitäs teille lauantaihin? Helsingissä oli ihana talvimaailma kuudelta aamulla, ja nyt ei o enää mittää
Minäkin joskus näen unta, että olisin valveilla.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30509268:Joko mä oon heränny? |O
Ollu viimeset kymmenen vuotta. Mut välillä pitää vaan kattooMä lopetin salkkarit puolikasta odottaessa, oli vaan niin hirveetä paskaa.
Mää en kato enää ikinä. Hyh.Ollu viimeset kymmenen vuotta. Mut välillä pitää vaan kattoo
niimpäIsbe ja Isben peba. Ikävöin.