The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...Salkkareita en oo kattonu moneen monituiseen vuoteen, me lopetettiin sen kattominen just sillä sekunnilla kun sinne piti käsikirjottaa kaikkee kipeetä juonenkäännettä, jolloinka siitä ei tullut koko perheen seurattavaa sarjaa. Pyh hyi mokomalle.
 
Spencer Hastings
Krut, seuraavaksi kun seilaat tänne stadiin päin, niin tuotko mulle poroa ja/tai hirveä :p Tänne jos tilaa niin kilohinnat huitelee melkein satasessa. Siellä päin asuva kaveri taas katsoi, että tuottajalta suoraan ostettuna voi lähtee jopa 60e/kg hintaan.
 
Lispetti harmaana
Blue screen of death, nice! -NOOT!

Sehän oli joskus 2013 kun BSOD alkoi tulla turvallisuuspäivitysten kylkiäisinä.
Mun kone on näköjään yhtä ajan tasalla kun minäkin.:D

Noh, eipä siinä, olen saanut siirreltyä kaikki tärkeet kamat pois (luojalle kiitos vikasietotilassa usb-portti pelitti!) ja meinaan heittää alkuperäisaset asetukset.

Mikään muu ei oikein jeesannu, kaikkee mahollista koitin. Vikasietotilassa kun ei saanut edes ohjelmaa aktivoitua; yritin kyllä asentaa ajuri haku/päivitys softaa.

Kannattaa siis pitää ajurit ajatasalla. :huom: :huom:

Ei mulla muuta.
 
Krut, seuraavaksi kun seilaat tänne stadiin päin, niin tuotko mulle poroa ja/tai hirveä :p Tänne jos tilaa niin kilohinnat huitelee melkein satasessa. Siellä päin asuva kaveri taas katsoi, että tuottajalta suoraan ostettuna voi lähtee jopa 60e/kg hintaan.
voisinhan mää tuoda mutta kun en itekkään tiedä mistä sais ostaa inhimiliiseen hintaan, tosin viimetalvena pongasin lähikaupasta kokonaisen poron paistin (4,5kg luineen) satasella

tänä vuonna ei ole enää käyntiä
 
Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
voisinhan mää tuoda mutta kun en itekkään tiedä mistä sais ostaa inhimiliiseen hintaan

tänä vuonna ei ole enää käyntiä
No hitsin pimpulat. On meinaan niin hyvää molemmat elukat, ihan luksusta ne harvat kerrat kun saa. Ja ekologista. Enolta saatiin ennen kun hän oli hirvestäjä, mutta sairastuttuaan ei oo enää koskaan asiaa hirvimetsälle..
 
No hitsin pimpulat. On meinaan niin hyvää molemmat elukat, ihan luksusta ne harvat kerrat kun saa. Ja ekologista. Enolta saatiin ennen kun hän oli hirvestäjä, mutta sairastuttuaan ei oo enää koskaan asiaa hirvimetsälle..
ite tykkään enempi porosta mutta on hirvikin tosi hyvää, varsinkin vasa

oon ite hirviporukassa ja saan sitä kautta noin 20kg lihaa per syksy
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Blue screen of death, nice! -NOOT!

Sehän oli joskus 2013 kun BSOD alkoi tulla turvallisuuspäivitysten kylkiäisinä.
Mun kone on näköjään yhtä ajan tasalla kun minäkin.:D

Noh, eipä siinä, olen saanut siirreltyä kaikki tärkeet kamat pois (luojalle kiitos vikasietotilassa usb-portti pelitti!) ja meinaan heittää alkuperäisaset asetukset.

Mikään muu ei oikein jeesannu, kaikkee mahollista koitin. Vikasietotilassa kun ei saanut edes ohjelmaa aktivoitua; yritin kyllä asentaa ajuri haku/päivitys softaa.

Kannattaa siis pitää ajurit ajatasalla. :huom: :huom:

Ei mulla muuta.
Jos windows (oliko?) sekoaa, niin tällä voi saada koneen pystyyn windowsmaiseen tilaan ja pelastaa omat tiedostot ulkoiselle muistille.
Ultimate Boot CD - Overview

Osta uusi kovalevy ja asentele käyttis uusiksi, niin pääset tuosta :)
 
Kävin Lumenen tehtaalla ystävämyynnissä, ostin käsirasvan. Kannatti mennä :confused:
Käsirasvaa...

Keski- ikäinen kaljamaha meni apteekkiin hieroen käsiään.
Aputeekkari kysyi, että laitetaanko käsirasvaa?
Mies vastasi, että ei kun viakaraa, illalla tulee rajan takaa kylille bussilastillinen naisia.

Seuraavana päivänä mies meni taas apteekkiin käsiään hieroen.
Apteekkari kysyi, että laitetaanko lisää viakaraa?
Mies vastasi, että ei kun käsirasvaa. Se perhanan bussi ei tullutkaan...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Käsirasvaa...

Keski- ikäinen kaljamaha meni apteekkiin hieroen käsiään.
Aputeekkari kysyi, että laitetaanko käsirasvaa?
Mies vastasi, että ei kun viakaraa, illalla tulee rajan takaa kylille bussilastillinen naisia.

Seuraavana päivänä mies meni taas apteekkiin käsiään hieroen.
Apteekkari kysyi, että laitetaanko lisää viakaraa?
Mies vastasi, että ei kun käsirasvaa. Se perhanan bussi ei tullutkaan...
:LOL: tää oli mulle uus
 
Lispetti harmaana
Jos windows (oliko?) sekoaa, niin tällä voi saada koneen pystyyn windowsmaiseen tilaan ja pelastaa omat tiedostot ulkoiselle muistille.
Ultimate Boot CD - Overview

Osta uusi kovalevy ja asentele käyttis uusiksi, niin pääset tuosta :)
Mulla on recovery tässä, painelen f kybää ja aloitan puhtaalta pöydältä.
Tokihan siinä menee päivittäessä puol päivää ja extra ohjelmien asennukset, mutta sitten ei oo roskaa ja kaikki pelittää ku strömsöössä.

Onneks oli teranen leisi niin sain kuvat ja vidioit talteen. Mun on pitänyt jo toooosi kauan saada ne siirrettyä muutenkin pois, noh, nyt tuli se päivä pakon sanelemana.:D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Lispetti harmaana
Mulla on recovery tässä, painelen f kybää ja aloitan puhtaalta pöydältä.
Tokihan siinä menee päivittäessä puol päivää ja extra ohjelmien asennukset, mutta sitten ei oo roskaa ja kaikki pelittää ku strömsöössä.

Onneks oli teranen leisi niin sain kuvat ja vidioit talteen. Mun on pitänyt jo toooosi kauan saada ne siirrettyä muutenkin pois, noh, nyt tuli se päivä pakon sanelemana.:D
Ja mä oon aika ihmeissäni että pelkistä vanhoista ajureista voi tulla tollanen!
Mä meinaan kyllä hommata ajurinpäivitysohjelman koneelle. (Varmuudeks!) Ei tartte erikseen joka ajuria ettiä. Se tarkistaa mitkä ajurit on vanhoja, asentaa uudet ja heittää vielä roskatkin mennessään roskiin, ihanaa!


En tajua miks automaattiset päivitykset ei oo hoitanu hommaansa.:O
 
Krut, seuraavaksi kun seilaat tänne stadiin päin, niin tuotko mulle poroa ja/tai hirveä :p Tänne jos tilaa niin kilohinnat huitelee melkein satasessa. Siellä päin asuva kaveri taas katsoi, että tuottajalta suoraan ostettuna voi lähtee jopa 60e/kg hintaan.
Tuolta hopusti tilaamaan, tunti aikaa niin kerkeää jouluksi:
https://www.deliporo.fi/shop/products.asp?id=1
tai
Poron liha - Sallan Lamporo
tai
Uudet tuotteet : Tunturiporo Verkkokauppa

Melko suolasia hintoja jostakin katellut jos 100e/kg tilattuna? Huomattavasti edullisempaa noissa linkeissä vaikka itestä nuokin hinnat tuntuu kovilta.
(yheltä tutulta poroisännältä olen aikaisemmin hommanut, kokonaisia poroja tosin)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä