Ei mulla kyllä enää oo siis tollasta vitutusta, nytte mulla on sellanen kosto on suloinen-velmu ilme naamalla.:hug: Kurja että on noin kamala vitutus että tekee mieli vetää koomat.
Voitas joskus lähtee yhessä johonkin(ei sun paikalliseen ) kattelee vähän huurusin silmin:snotty:
Mäki kyllä tykkään. Tarkotus ois ostaa sellanen musta "turkis"bolero tohon ja sitte tosiaan kengät. Laukku on sellanen pieni kirjekuorilaukku, musta, parilla hopeella niitillä. Kenkien väristä en oo oikee päässy vielä yhteisymmärrykseen itseni kanssaATM, wau. Toi on hieno!
No vaikka niinkin joskus olis kiva käydä jossain muuallakin mut ehkä vois testata miten kestäisit mua pienes sieväs niin ensin täälläpäin ....vaikka vallan ihana olen pienes maistissa(kin)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30472287:Ei mulla kyllä enää oo siis tollasta vitutusta, nytte mulla on sellanen kosto on suloinen-velmu ilme naamalla.
Joo voitas kyllä joskus lähteä yhessä johonkin. Vaikka sinne teille päin?
Mähän oon maailman ihanin humalassa (NOT)No vaikka niinkin joskus olis kiva käydä jossain muuallakin mut ehkä vois testata miten kestäisit mua pienes sieväs niin ensin täälläpäin ....vaikka vallan ihana olen pienes maistissa(kin)
epäilemättä :heart:No vaikka niinkin joskus olis kiva käydä jossain muuallakin mut ehkä vois testata miten kestäisit mua pienes sieväs niin ensin täälläpäin ....vaikka vallan ihana olen pienes maistissa(kin)
Eiks niitä oo sellasia apuvälineitä vanhuksille?Tarviisin pukeutumisapua. En saa vaatteita päälleni..:snotty:
no niimpä, kauneutta unohtamatiMääkin oon kauheen fiksu ja filmaattinen pikku pöhnässä, vai mitä ruutis
:heart:epäilemättä :heart:
Varsinkin heti herättyänino niimpä, kauneutta unohtamati
Mä en oo ulkonäköön koskaan katsonut, juomatta jäisi ensimmäinenkin tuolla testillä..Yksinkertainen kännimittari naisille.
Ottaa mun kuva mukaan kapakkiin ja pitää sitä siin pöydällä.
Kun mä alan näyttämään hyvältä on aika lopettaa juominen ja lähteä kotiin.