The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt juodaan aamusumpit.

Vähän myöhemmin vien pojat siskolle, hän eilen soitti ja käski tuoda kyläileen, jotta saisin tän oloni paremmaksi. Sit meen laukomaan muutamia totuuksia eräälle ah. niin rakkaalle ihmiselle, jonka toilailuja mä oon taas tässä seuraillu, palautellaan se maanpinnalle. Voin kertoa, että mää vähän, ihan vähän vaan saatan taputtaa sitä. Helvetin ongelmanuoret. :D

Ei se aamukahteen valvominen ollutkaanbihan niin hyvä idea, muksut heräs seittämältä :D
Mutta olipa vain kiva höpötellä lempiystävän kanssa pitkästä aikaa :) jäi skumpat korkkaamatta, mutta alkoholiton siideri oli ihan yhtä hyvä vaihtoehto.

Tätä se nyt sitten tiesi.

Eilen erehdyin aamupalaksi ruokkimaan keski- ikäisen äijän masua hampurilaisella.

Tänä aamuna keittelin tossa kaffet ja aloin puuronkeittoon, niin masu sanoi: "Ei puuroa, tahtoo hampurilaisen".
Mä sanoin, että turpa kiinni ja tyydy puuroon.
Masu vastasi, että "Hampurilainen tai ei mitään."

Ei auttanut kuin lähteä kaupalle.

Kaupassa masu muutti mielensä. "Tahtoo paahtopaistipatongin".
Mä sanoin, että turpa kiinni, me tultiin tänne hakemaan hampurilaistarvikkeita.
Masu sanoi: "Tahtoo paahtopaistipatongin".

Että varokaahan vaan millä keski- ikäistä äijää aamupalalla ruokitte. Alkavat vaateliaiksi, eikä puuro enää kelpaa.

Eilen erehdyin aamupalaksi ruokkimaan keski- ikäisen äijän masua hampurilaisella.

Tänä aamuna keittelin tossa kaffet ja aloin puuronkeittoon, niin masu sanoi: "Ei puuroa, tahtoo hampurilaisen".

Että varokaahan vaan millä keski- ikäistä äijää aamupalalla ruokitte. Alkavat vaateliaiksi, eikä puuro enää kelpaa.
:D ihana

Mun maha huuteli mulle viimeyönä, että anna mulle nyt vittu jotain ruokaa. Oon syöny edellisyön 2 jälkeen 4 mandariinia. Kahvia on kyllä kulunu senki edestä. Ehkä mä tänään sitten jo syön jotain muutaki ku mandariinia.

IhQ
Huomenta!

Tulipas nukuttua huonosti. Tai no, menin sentään ajoissa nukkumaan, ehti muutaman tunnin kuitenkin ihan sikeestikin kai nukkuu. Aamuyö meni ihan plörinäks, heräsin jossain vaiheessa siihen ku mies hörähti luureihinsa jotain, hetkellisesti vähän kovemmalla äänellä. Kolmen maissa heräsin ku se kömpi nukkumaan. Siitä meni jonkin aikaa niin näin ihan hirveetä painajaista ja sen jälkeen ei sit uni oikeen tullukaan enää. Sittenpä tulikin jo lapset, vanhempi laittamaan aamun lastenohjelmat nauhalle ja nuorempi ihan vaan kainaloon mylläämään.

Huomanta tinkulastakin!

Huonosti nukuttu yö takana täälläkin,hartiat on niin jumissa että pää särki kokoyön ja tietysti myös hartiat kipeet. Viikko tässä pitäs vielä kärsiä et pääsis hierontaan ellen sitten huomenna mene...jos edes kykenee:D
Tänää on kiva päivä,pääsee kavereiden kanssa viettää aikaa ihan ajan kanssa:) Itse voisin innostua vaikka lähtemään jatkoillekin, mutta tiedän et kaverit ei innostu joten tuskin sitten itsekään lähden. Mutta kiva nyt edes näinkin:)

IhQ
Meil olis tänään yhen kaverin synttärit/pikkujoulut, hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa...mut en siltikään oo varma.
Toisaalta vois käydä vaikka vaan lasten kans siellä vaikka toisaalta ei olla pitkään aikaan istuttu ihan iltaakin yhessä.
Siel on heijän vauva paikalla ja kaverin vanhemmat mukana juhlimassa.

Käteviä tuollaiset kuivaruoat, laittaa vaan veteen pehmenemään ja tunnin parin päästä on ateria valmis.

Lisäksi televisioni meni rikki, yhtäkkiä sammui erikoisen rätinän säestämänä. Ei mene päälle, vaikka mitä yrittää. Pitänee lähteä televisio-ostoksille.

Aaa,ilmeisesti siis vapaa viikonloppu tiedossa. Kunhan et koomaa vedä niin haitanneeko tuo jos nollaa.
Tää on kyllä mun viikonloppu, lapset on täällä. Sisko eilen soitti ja käski viedä pojat sinne ja ottaa iisisti.

Mä en koskaa juo mitään hirveitä, yleensä aika vähän, enkä edes mihinkään kauheeseen humalaan asti. Mut nyt tosiaan on kyllä sellanen olo, että vois vetää koomat. :D

Sanoin äidille puhelimessa, että mä marssin alkoon ja ostan pullon Danielssia ja vetelen sen aamupalaksi. Se totes, että onneks mää tiiän ettet sää oo tosissas, ku et pystyis ees juomaan sitä.
Se siitä mun uskottavuudesta :D

Käteviä tuollaiset kuivaruoat, laittaa vaan veteen pehmenemään ja tunnin parin päästä on ateria valmis.

Lisäksi televisioni meni rikki, yhtäkkiä sammui erikoisen rätinän säestämänä. Ei mene päälle, vaikka mitä yrittää. Pitänee lähteä televisio-ostoksille.
Joo, 19.35 tulee teemalta Billy Wilderin Poikamiesboxi. Kyl siihen mennessä pitää telkka olla kunnossa.

Mut noi sun feffanaposteltavat vaikuttaa oudohkoilta, mä yleensä suosin dippikasviksia. Mut tänään taidan leffaa varten hakea sen sipsipussin. Kuivatut muikunpäät ei oikein o mun juttuni.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30472260:
Tää on kyllä mun viikonloppu, lapset on täällä. Sisko eilen soitti ja käski viedä pojat sinne ja ottaa iisisti.

Mä en koskaa juo mitään hirveitä, yleensä aika vähän, enkä edes mihinkään kauheeseen humalaan asti. Mut nyt tosiaan on kyllä sellanen olo, että vois vetää koomat. :D

Sanoin äidille puhelimessa, että mä marssin alkoon ja ostan pullon Danielssia ja vetelen sen aamupalaksi. Se totes, että onneks mää tiiän ettet sää oo tosissas, ku et pystyis ees juomaan sitä.
Se siitä mun uskottavuudesta :D
:hug: Kurja että on noin kamala vitutus että tekee mieli vetää koomat.
Voitas joskus lähtee yhessä johonkin(ei sun paikalliseen :D) kattelee vähän huurusin silmin:snotty:

meinaako a2m mennä pikkukännissä räyhäämään sille ongelmatapaukselle
Mä aattelin hoitaa sen ihan selvinpäin, en tarvii siihen alkoholia avuksi :D

Tosin ajattelin kyllä ottaa kuvan itsestäni pullon kanssa ja lähettää viestin, saatesanoina, että kokeilen tätä ongelmanratkaisua sun tyyliin, tällähän se hoituu :LOL:

Luojalle kiitos, mä en oo haksahtanut seurusteleen tuollasen tyypin kanssa, ei mun psyyke kestäis, ku tälleen ystäväpohjallaki jo joutuu käyd takoos järkeä toisen päähän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä