Hyviä öitä
[video=youtube_share;25Ln_BqR21c]http://youtu.be/25Ln_BqR21c[/video]
[video=youtube_share;25Ln_BqR21c]http://youtu.be/25Ln_BqR21c[/video]
:OPistäis häkkiin ja vaan kattelis päivästä toiseen.:O
Hassu . Eihän siinä ollutkaan kysymystä. Kehuhan se oli. Siulla on oivallisia ajatuksia ja positiivista asennetta.Nyt en ymmärtänyt kysymystä
Ei ole aika.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30471924:Vaan aika kömpiä nukkumaan. Öitä :kiss:.
Nyt on aika keittää kahvit.Ei ole aika.
ihanaTätä se nyt sitten tiesi.
Eilen erehdyin aamupalaksi ruokkimaan keski- ikäisen äijän masua hampurilaisella.
Tänä aamuna keittelin tossa kaffet ja aloin puuronkeittoon, niin masu sanoi: "Ei puuroa, tahtoo hampurilaisen".
Mä sanoin, että turpa kiinni ja tyydy puuroon.
Masu vastasi, että "Hampurilainen tai ei mitään."
Ei auttanut kuin lähteä kaupalle.
Kaupassa masu muutti mielensä. "Tahtoo paahtopaistipatongin".
Mä sanoin, että turpa kiinni, me tultiin tänne hakemaan hampurilaistarvikkeita.
Masu sanoi: "Tahtoo paahtopaistipatongin".
Että varokaahan vaan millä keski- ikäistä äijää aamupalalla ruokitte. Alkavat vaateliaiksi, eikä puuro enää kelpaa.
Mun maha huuteli mulle viimeyönä, että anna mulle nyt vittu jotain ruokaa. Oon syöny edellisyön 2 jälkeen 4 mandariinia. Kahvia on kyllä kulunu senki edestä. Ehkä mä tänään sitten jo syön jotain muutaki ku mandariinia.Tätä se nyt sitten tiesi.
Eilen erehdyin aamupalaksi ruokkimaan keski- ikäisen äijän masua hampurilaisella.
Tänä aamuna keittelin tossa kaffet ja aloin puuronkeittoon, niin masu sanoi: "Ei puuroa, tahtoo hampurilaisen".
Mä sanoin, että turpa kiinni ja tyydy puuroon.
Masu vastasi, että "Hampurilainen tai ei mitään."
Ei auttanut kuin lähteä kaupalle.
Kaupassa masu muutti mielensä. "Tahtoo paahtopaistipatongin".
Mä sanoin, että turpa kiinni, me tultiin tänne hakemaan hampurilaistarvikkeita.
Masu sanoi: "Tahtoo paahtopaistipatongin".
Että varokaahan vaan millä keski- ikäistä äijää aamupalalla ruokitte. Alkavat vaateliaiksi, eikä puuro enää kelpaa.
Aaa,ilmeisesti siis vapaa viikonloppu tiedossa. Kunhan et koomaa vedä niin haitanneeko tuo jos nollaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30472221:Taidan käydä alkossa tänään ja ottaa sellaset ihan rehelliset perskännit.
Tää on kyllä mun viikonloppu, lapset on täällä. Sisko eilen soitti ja käski viedä pojat sinne ja ottaa iisisti.Aaa,ilmeisesti siis vapaa viikonloppu tiedossa. Kunhan et koomaa vedä niin haitanneeko tuo jos nollaa.
Joo, 19.35 tulee teemalta Billy Wilderin Poikamiesboxi. Kyl siihen mennessä pitää telkka olla kunnossa.Käteviä tuollaiset kuivaruoat, laittaa vaan veteen pehmenemään ja tunnin parin päästä on ateria valmis.
Lisäksi televisioni meni rikki, yhtäkkiä sammui erikoisen rätinän säestämänä. Ei mene päälle, vaikka mitä yrittää. Pitänee lähteä televisio-ostoksille.
:hug: Kurja että on noin kamala vitutus että tekee mieli vetää koomat.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30472260:Tää on kyllä mun viikonloppu, lapset on täällä. Sisko eilen soitti ja käski viedä pojat sinne ja ottaa iisisti.
Mä en koskaa juo mitään hirveitä, yleensä aika vähän, enkä edes mihinkään kauheeseen humalaan asti. Mut nyt tosiaan on kyllä sellanen olo, että vois vetää koomat.
Sanoin äidille puhelimessa, että mä marssin alkoon ja ostan pullon Danielssia ja vetelen sen aamupalaksi. Se totes, että onneks mää tiiän ettet sää oo tosissas, ku et pystyis ees juomaan sitä.
Se siitä mun uskottavuudesta
Mä aattelin hoitaa sen ihan selvinpäin, en tarvii siihen alkoholia avuksimeinaako a2m mennä pikkukännissä räyhäämään sille ongelmatapaukselle