en saa kahvipakettia auki :ashamed:
Tää vaihtoehto tuli miullakin ekana mieleen.Sakset?
Se on harmillista jos vikuuntunut käsi häiritsee kahvinkeiton kaltaisia perustarpeita. Mutta toisaalta sillä kyl välttyy myös imuroinneilta ja tiskauksilta.ei tarvittu saksia, nyt on kahvi kupissa
Vasurilla voi tehdä kaikenlaista. Mut ei perheen sitä tartte tietää. Koitat ny vaan maksimoida vikuuntunesta kädestä koituvat edut. Muutenhan se käsipuolena oleminen ainoastaan harmittaa.imurointi ei kuulu mun työlistaan mutta apk:n voi täyttää vasurillakin
Hrrr, melkein tuli ikävä viime talvea kun lämmitettiin kahden pönttöuunin ja puuhellan voimin taloa jossa lämpö silti laski työpäivän aikana 15. asteeseenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30436853:Huomenta!
Miten ihana onkin herätä aamulla kun kämpässä on 14 astetta lämmintä. Pistää pohtimaan tota tulevaisuuden asumis- ja lämmitysmuotoa. Pelkkä puu se ei ainakaan tuu olemaan. Hrrr.. Onneks tää kahvi lämmittää mukavasti
Mahdankoha olla siinä samassa talossa tällä hetkellä? Kuulostaa meinaa tutulta Nyt on kiva mennä taas kotio, jossa lämpötila on aina sen mitä tahtoo sen olevanHrrr, melkein tuli ikävä viime talvea kun lämmitettiin kahden pönttöuunin ja puuhellan voimin taloa jossa lämpö silti laski työpäivän aikana 15. asteeseen
Ja se kerta kun putket meni jäähän, oi niitä aikoja :heart:
*tarjoaa villasukkia lämmikkeeksi*
Mulla on työperäinen vaiva kädessä. Ranne on kipeä lomallakin.Huomenta!
En tiedä miten on mahdollista että vasemmassa ranteessa on jännetupin tulehduksen merkkejä ja pirun kipeä, kun en oo mitään (töitä siis) tehnyt!
Josko tää olis vaan myötätuntotuskaa ruutista kohtaan
Ny jotain on oleellisesti pielessä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30436853:Huomenta!
Miten ihana onkin herätä aamulla kun kämpässä on 14 astetta lämmintä. Pistää pohtimaan tota tulevaisuuden asumis- ja lämmitysmuotoa. Pelkkä puu se ei ainakaan tuu olemaan. Hrrr.. Onneks tää kahvi lämmittää mukavasti
Jos niillä on sun tiedot tallessa? Vahingossa lähettivät?Mitvit???
Vanha ammattiliitto laittoi mulle kalenterin vuodelle 2015?
12, 13 ja 14 kalenterit on jääneet tulematta, niin mistä ja miksi mun osoitteeni nyt repivät?
Sekoilevat jotain. En tiiä.Miks ihmeessä kolmen vuoden tauon jälkeen?