The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voi hitto! Etkä tietenkää viittis apuakaan pyytää?:D

Mun täytyy lähtee potkimaan noita mätisäkkejä ylös.
Viettäkää hyvä päivä.
Käsipuolelle voimia!

Mulla oli vuosia sitten käsi kipsissä urheilun seurauksena ja ukkokulta veti pultit kun yllätti mut imuroimasta. Ihan hyvin se onnistu vaikka ehkä vähän hitaammin

Huomenta!
En tiedä miten on mahdollista että vasemmassa ranteessa on jännetupin tulehduksen merkkejä ja pirun kipeä, kun en oo mitään (töitä siis) tehnyt!

Josko tää olis vaan myötätuntotuskaa ruutista kohtaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30436853:
Huomenta!

Miten ihana onkin herätä aamulla kun kämpässä on 14 astetta lämmintä. Pistää pohtimaan tota tulevaisuuden asumis- ja lämmitysmuotoa. Pelkkä puu se ei ainakaan tuu olemaan. Hrrr.. Onneks tää kahvi lämmittää mukavasti :D
Hrrr, melkein tuli ikävä viime talvea kun lämmitettiin kahden pönttöuunin ja puuhellan voimin taloa jossa lämpö silti laski työpäivän aikana 15. asteeseen :D
Ja se kerta kun putket meni jäähän, oi niitä aikoja :heart: :D

*tarjoaa villasukkia lämmikkeeksi*

Tuli mieleen meidän entinen rivarikämppä josta takka lämmitti olohuoneen ja pikkuhuoneen, keitiön jotakuinkin ja viimeinen makuuhuone oli jäässä. Pari antiikkista sähköpatteria päälle niin johan oli sähkön toimittaja muistamassa 300e sähkölaskulla.

Hrrr, melkein tuli ikävä viime talvea kun lämmitettiin kahden pönttöuunin ja puuhellan voimin taloa jossa lämpö silti laski työpäivän aikana 15. asteeseen :D
Ja se kerta kun putket meni jäähän, oi niitä aikoja :heart: :D

*tarjoaa villasukkia lämmikkeeksi*
Mahdankoha olla siinä samassa talossa tällä hetkellä? Kuulostaa meinaa tutulta :D Nyt on kiva mennä taas kotio, jossa lämpötila on aina sen mitä tahtoo sen olevan :)

*muoks* Mulla on jo villasukat, mut toiset kyl kelpaa :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Inanna
"Bon-Bon"
Huomenta, olipa unet taas. Yhdessä unessa mulla oli vauva.
Toisessa unessa muutin seniori taloon. Samassa oli tavallinen kerrostalo. Niissä oli sama hissi käytössä. Menin hissillä kotio niin hissi meni ensin ylös ja sitten vaihtoi kuilua. Hissi meni oikealle toiseen kuiluun ja siitä sitten alas mun kerrokseen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30436853:
Huomenta!

Miten ihana onkin herätä aamulla kun kämpässä on 14 astetta lämmintä. Pistää pohtimaan tota tulevaisuuden asumis- ja lämmitysmuotoa. Pelkkä puu se ei ainakaan tuu olemaan. Hrrr.. Onneks tää kahvi lämmittää mukavasti :D
Ny jotain on oleellisesti pielessä.

Vanha kotitönö alunperin lämpis pelkästään peltikuoriuuneilla ja kämppä kyllä niillä pysyi lämpöisenä, jos vaan jaksoi raahata puita ja osata niit lämmittää. Jossain vaiheessa sit edellinen omistaja oli hommaa helpottaakseen laittanu kymmenisen kilovattia sähköpattereita, joissa potku riitti noin viiteentoista pakkasasteeseen käyttämättä uuneja, mut tietty maksamalla sähkölaskuja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä