The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30436172:
Miun oli pakko ottaa vauhtia jo etukäteen. Kauhiasta tiedossa kaikenmaailman kissan ristiäisiä tulevina viikonloppuina. Mie oon ihan kuollut jouluun mennessä. Joudun ainakin kahtena viikonloppuna vielä juopottelemaankin :O.
Mitäs vikaa juopottelussa on ? :O :LOL:

Sen riemukkaammat askartelut mitä kovemmissa promilleissa häsää :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitäs vikaa juopottelussa on ? :O :LOL:

Sen riemukkaammat askartelut mitä kovemmissa promilleissa häsää :D
Ei mitään, mutta toipuminen ottaa koville jos kovin riehakkaat pippalot on tulossa :snotty:. Ja mie oon nykyään niin huono juomaan. Oon tainnut elokuun miitin jälkeen juoda ihan yhden siiderin ja yhden lasin viiniä. Mie oon ruosteessa :ashamed:.

Vaan jos kokeilisi tosiaan häslätä kortit valmiiksi pikku viineissään :D. Sie saat sitten yhden kortin.

Oli muuten jännät juopottelut vkl kun tsihhauteltua tuli ihan reippaasti,
ja lopputulos silti se että kaapissa on enemmän tsihejä kun aloitettaessa :D

Ja miulla oli kolme euroa farkkujen taskussa varattu narikkaan, eikä poke poitsu velottanutkaan mitään, ja seuraavana aamuna taskussa oli 9€ vaikken käteistä muuten käyttänyt. Jänniä juttuja kun kolikot ja viinat sikiää keskenään.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Hauskaa huomenta.:LOL:

Ei hitto että on ihan hysteerinen olo. Vasta 4 aikaan mentiin miehen kanssa nukkumaan. Molemmat oli niin väsyneitä että nauraa pärskittiin ku pahaset kakarat ja aina kun toinen melkein nukahti ni toinen alko hössöttää jotain, oli ihan hysteerinen meininki ja ihan saa*anan tyhmät jutut.:LOL:

Tänään olis se tytön opettajan tapaaminen iltapäivällä. Mitenhän sitä pitäis ittensä kasassa.:D

• Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä