Emmää kehtaa :ashamed:. Oon sosiaalisesti epäkunnossa.Mikset fyysisesti? :O
Emmää kehtaa :ashamed:. Oon sosiaalisesti epäkunnossa.Mikset fyysisesti? :O
Sori, mun mieltä ei lämmitä ajatus toimitusjohtajasta iskemässä samaa mimmiä ja suuttumassa mulle ko se ei saa tarpeeks huomioo, saatika sitten herra iso herra joka kuiskailee korvaan että heppiä pitäis imeä.No voi vattu teijän kanssa!
Mä pikkujouluilen sit köpsiksen kanssa vissiin ihan kahestaan :snotty:
Mä en oo koskaan ollut tuommosissa pikkujouluissa :OSori, mun mieltä ei lämmitä ajatus toimitusjohtajasta iskemässä samaa mimmiä ja suuttumassa mulle ko se ei saa tarpeeks huomioo, saatika sitten herra iso herra joka kuiskailee korvaan että heppiä pitäis imeä.
Jee, pikkujoulut!
Ymmärrän miksi olet traumatisoitunut :hug:.Sori, mun mieltä ei lämmitä ajatus toimitusjohtajasta iskemässä samaa mimmiä ja suuttumassa mulle ko se ei saa tarpeeks huomioo, saatika sitten herra iso herra joka kuiskailee korvaan että heppiä pitäis imeä.
Jee, pikkujoulut!
Ehkä on parempi ettemme tiedä kaikkea :snotty:Miten hemmetissä muumimamma ja pappa on saanut muumipeikon alulle kun ne nukkuukin eri sängyissä? :O
Ja tuota, krhm, millä muumipappa on saattanut muumipeikon alulleen? :snotty:
Postimiehen poika Tai poliisimestarin tai hemulin, ne on melko saman näköisiä, eikä me tiietä mitä meisseleitä niiden mekkojen alla piileksii.Miten hemmetissä muumimamma ja pappa on saanut muumipeikon alulle kun ne nukkuukin eri sängyissä? :O
Ja tuota, krhm, millä muumipappa on saattanut muumipeikon alulleen? :snotty:
Olet oikeassaSiinä vaiheessa kun huomaa pohtivansa muumien lisääntymistä ja sitä lisääntymistä edeltäviä tapahtumia, taitaa olla aika mennä nukkumaan
Hahah! Ratkesi tämäkin.Postimiehen poika Tai poliisimestarin tai hemulin, ne on melko saman näköisiä, eikä me tiietä mitä meisseleitä niiden mekkojen alla piileksii.
En kehdannu kuukauteen soittaa pomoille et työpisteellä on jotain ongelmia, koitin lutvia omin avuin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405783:Ymmärrän miksi olet traumatisoitunut :hug:.
Miusta hattivatit on aika epäilyttäviä :vampire:.Hahah! Ratkesi tämäkin.
Hemuli on aina vaikuttanutkin vähän irstaalta vanhalta sedältä!
Kyl mua vois kiinnostaa vaiks semmonen luontodokumentti. Muumien salatut soidinmenot.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405785:Ehkä on parempi ettemme tiedä kaikkea :snotty:
"Kun päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä..."Kyl mua vois kiinnostaa vaiks semmonen luontodokumentti. Muumien salatut soidinmenot.
Hattivatit tykkää aika hc meiningistä, ottaa kimpassa sähköstä säväreitä jne..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405799:Miusta hattivatit on aika epäilyttäviä :vampire:.
Hattivatit tykkää aika hc meiningistä, ottaa kimpassa sähköstä säväreitä jne..
Mä en usko et mamma tykkäis moisesta :snotty:
Vähän käy sääliks muumipappaa, eunukki koko ikänsä ja poikakin on oikeasti kukkia tutkivan, mekkoon pukeutuvan kaljun sedän siittämä : /
oot sosiaalisesti elä lyö ittees millään nolotuksella miks sun tarttes pelätä kuolemaa pahempaa ei ookkaan varmasti pysytyt katotaa tää pätkä spiritin nostatuksestaEmmää kehtaa :ashamed:. Oon sosiaalisesti epäkunnossa.
ei muutako siitä vaan, katotaan montako sekuntia menee ennenkuin se poistaa sut kavereistaanMun kaveri valittaa jatkuvaati facessa että sen lapsi on kipeä. Vuoden ikäinen pentu ja ehtiny sairastaa vaikka ties mitä tulehduksia ja muita. Tekis mieli komentoida, että niin se kannatti polttaa tupakkaa raskausaikana.