enhän raportoi...esimerkiks sitä millon harrastan seksii tai käyn vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30405594:Kyl sää jo kaiken muunkin raportoit, joten miks tekisit poikkeuksen
enhän raportoi...esimerkiks sitä millon harrastan seksii tai käyn vessassa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30405594:Kyl sää jo kaiken muunkin raportoit, joten miks tekisit poikkeuksen
Ja ne pikkujoulutkin on sopimatta |OMuumipapan muistelmat on ihan parasta muumien antia
(mitennii tars päästä ihmisten ilmoille!?)
Joskus teininä tuli tehtyä veljelle jekkuja, jos pääsin koulusta kotiin aikaisemmin.. kerran rakensin nuken ja pistin istumaan veljen huoneeseen tuolille suoraan oven eteen siten, että se osuu näkökenttään heti kun oven aukaisee .En tie miks,
mut toi kuulostaa niin siistiltä
Tukevan oloiset rintsikat.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30405622:
Nii!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405607:Ja ne pikkujoulutkin on sopimatta |O
Mä voin olla henkisesti sit mukana.Nii!!! |O
Semmoset olis kyllä järkättävä, ehtottomasti (sekä estottomasti).
Mikset fyysisesti? :OMä voin olla henkisesti sit mukana.
Saatas siutkin ihmisten ilmoille |ONii!!! |O
Semmoset olis kyllä järkättävä, ehtottomasti (sekä estottomasti).
Niin, mun mielenterveys nyt riippuu ketjun pikkujouluiluista!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405736:Saatas siutkin ihmisten ilmoille |O
Karmea ajatus, että muuttuisit muumiksi :ONiin, mun mielenterveys nyt riippuu ketjun pikkujouluiluista!
Kyllä mie siulle hommia keksin :xmas:Jos sais jouluksi töitä niin olispa mieli hyvä. Ehkä jopa lämmin, hellä :xmas:
Olishan se siistiä olla pyöreä, silti tisestään tyytyväinen eikä tarttis koskaan käydä paskalla. Poliisiakin vois kusettaa 6-0 eikä tulis seuraamuksia. Ei tarttis käydä töissä ja voi vaan tehä mitä huvittaa. Mä haluun olla muumi!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405761:Karmea ajatus, että muuttuisit muumiksi :O
Olishan se siistiä olla pyöreä, silti tisestään tyytyväinen eikä tarttis koskaan käydä paskalla. Poliisiakin vois kusettaa 6-0 eikä tulis seuraamuksia. Ei tarttis käydä töissä ja voi vaan tehä mitä huvittaa. Mä haluun olla muumi!
On, aivan järkyttävä :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405761:Karmea ajatus, että muuttuisit muumiksi :O