velkam päkAaaaand here we go...
Heeeei! Avatar kanssa! |OTän kämpän ainoa miinus on suihkukaappi. Ei sekään muuten, mutta voi vittu miten ärsyttävä ääni kuuluu ko vesi putoilee ja ropisee vauhdilla siihen muovipohjaan. Taidan ostaa sinne semmosen liukuestepehmustematon.
JEI!Aaaaand here we go...
Joo sitteko jaksan avata tietokoneen. Mun avatar on kyllä parhain kautta aikojen.Heeeei! Avatar kanssa! |O
Jo ol aikakin .Aaaaand here we go...
Heippa hei! :wave:
Painuko kaikki katsomaan sitä Sykettä?
Ainakaan naisille :saint:osalle multitasking ei ole ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30405459:Ainakaan naisille :saint:
Mun töllö ainakin pysyy visusti kiinni kunnes alkaa aamun lastenohjelmat.Heippa hei! :wave:
Painuko kaikki katsomaan sitä Sykettä?
No minen kyllä ainakaan osaa tehdä edes yhtä asiaa kerrallaan.niimpä
No minen kyllä ainakaan osaa tehdä edes yhtä asiaa kerrallaan.
Mä en edes muista koska olisin ite viimeks avannut telkkarin. Jos asuisin yksin niin en tarvis moista laitosta ollenkaan. Sen tilalle sais vaikka kirjahyllyn.Mun töllö ainakin pysyy visusti kiinni kunnes alkaa aamun lastenohjelmat.
Mä en edes muista koska olisin ite viimeks avannut telkkarin. Jos asuisin yksin niin en tarvis moista laitosta ollenkaan. Sen tilalle sais vaikka kirjahyllyn.
Kyllä mä sen verta oon itteeni tutkinu, että tiiän etten luultavasti oo mies.ehkä sää ootki miäs?
kyllä mä tarviin töllöttimen,en vois olla ilman.Yksin muutenkin niin töllöstä on seuraa,en mä sitä aina ees katso mut taustalla mölisee.Mä en edes muista koska olisin ite viimeks avannut telkkarin. Jos asuisin yksin niin en tarvis moista laitosta ollenkaan. Sen tilalle sais vaikka kirjahyllyn.
Niin voikin, ja jos alkaa se miniruutu vituttaa niin voi käydä välillä leffassa.just näin, kaikki mielenkiintoset jutut voi kattoa läppärillä netistä