Mä sitten olen varmasti nainen??
Ihan sujuvasti osaisin juua kaljaa ja kattoo ropnoo yhtäaikaa, eikä tekis tiukkaakaan.
Ihan sujuvasti osaisin juua kaljaa ja kattoo ropnoo yhtäaikaa, eikä tekis tiukkaakaan.
Eipä täälläkään töllö oo juurikan auennut muuten ko lasten ohjelmien merkeissä. Paras lapsenvahti ja välillä saa jopa pidettyä lapsen poissa pahanteosta.Mä en edes muista koska olisin ite viimeks avannut telkkarin. Jos asuisin yksin niin en tarvis moista laitosta ollenkaan. Sen tilalle sais vaikka kirjahyllyn.
Mä laittaisin mieluummin musiikkia soimaan jos jotain taustamölyä kaipais.kyllä mä tarviin töllöttimen,en vois olla ilman.Yksin muutenkin niin töllöstä on seuraa,en mä sitä aina ees katso mut taustalla mölisee.
Yks käsi pitelis kaljatölkkiä ja toinen olis housuissa?Mä sitten olen varmasti nainen??
miks?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30405507:aha, moi
on mulla sitäkin mut joskus tarviin "eläviä" ihmisä seurakseni...kuulostaa ihan friikiltä kun ääneen sanooMä laittaisin mieluummin musiikkia soimaan jos jotain taustamölyä kaipais.
Ihan minun näköinen!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30405523:
ahaIhan minun näköinen!
Kuulostaa kyllä vähän friikiltä minun silmään.on mulla sitäkin mut joskus tarviin "eläviä" ihmisä seurakseni...kuulostaa ihan friikiltä kun ääneen sanoo
NiinMajurilassa näyttääpi olevan aamuksi lumihommia?
Niin kuulostaaon mulla sitäkin mut joskus tarviin "eläviä" ihmisä seurakseni...kuulostaa ihan friikiltä kun ääneen sanoo
No en mä nyt tiiä, ehkä vasta sitten kun alat rakentaa aidon kokoisia nukkeja ja juot niiden kanssa teetä.Jee,mä oon friikki
En tie miks,No en mä nyt tiiä, ehkä vasta sitten kun alat rakentaa aidon kokoisia nukkeja ja juot niiden kanssa teetä.
enkai mä siitä sit teille kerro kun se aika tulee :snotty:No en mä nyt tiiä, ehkä vasta sitten kun alat rakentaa aidon kokoisia nukkeja ja juot niiden kanssa teetä.
Kyl sää jo kaiken muunkin raportoit, joten miks tekisit poikkeuksenenkai mä siitä sit teille kerro kun se aika tulee :snotty: