kahvikirahvi
Mun on kyllä kohta värjättävä hiukseni punaiseksi, väri on valmiina kaapissa odottamassa. Heti ko sais jonkun värjäämään, yksinään se on vähän hankalaa ko ei näje takaraivon puolelle ollenkaan.
[video=youtube;x32fHeDyzpM]http://www.youtube.com/watch?v=x32fHeDyzpM[/video]Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30404499:
Hyi hattu mie vihaan verhojen silitystä!Yhh, kuka tulis silittämään mun verhot? Saa kahvia palkaksi.
no laita nyt jotain missä on vähän kalorioitakin ettei mene ihan pelkän selluloosan jyrsimiseksiMitähän ruokaa teen. Perunat on kiehumassa ja pannulla hautuu kaalia, porkkanaa ja sipulia. Heittäiskö kermaa sekaan vai millekkähän alkais.
Tuo on varmasti vain lievää lämpöä, joka menee levolla pikaisesti ohi.En oo ostanu yksiäkää kenkiä (vielä), lienee henk koht ennätys
kuinka pinnallisia te sitte osaattekaan olla :headwall:Kyttään itteeni peilistä kokoajan Että mä oon ilonen et uskalsin antaa leikata kunnon otsiksen.
Minen oo pinnallinen:stick:kuinka pinnallisia te sitte osaattekaan olla :headwall: