Älä nyt:x hyi !
:hug:Jeesuksen aasin persreikä sentään. Olisin valmis työntämään ton lapsen sinne poikittain. miten eilen vielä niin ihana lapsi on taas tommonen perseestä revitty (ja pian takaisin sinne työnnetty) demoni.
Ei oo palautusoikeutta.:hug:
Lähetä tänne
Kyllä sun ikävä tulis jos en palauttais takas. Vaikka onkin välillä hermoja raastava niin silti niin ihanaEi oo palautusoikeutta.
Hyvä kun muistutit, sain itekin pesukoneen käyntiin :xmas:Pitäs tiskata ja imuroida ja tehdä jotain ruokaakin plah! Pyykkikone sentään pyörii.
Tietää ainaskin mistä ottaa kun alkaa tekemään mieli purugummia.Oonko mä ainoa kenen mielestä on vähän vastenmielistä että puolikkaan entisellä tarhalla kiinnitetään lappuja lokeroihin ja piirrustuksia seinälle käytetyillä purukumeilla.. Hyivit.
Mä luin että piiskata mut oliki tiskata.Pitäs tiskata ja imuroida ja tehdä jotain ruokaakin plah! Pyykkikone sentään pyörii.
mitvit :OOonko mä ainoa kenen mielestä on vähän vastenmielistä että puolikkaan entisellä tarhalla kiinnitetään lappuja lokeroihin ja piirrustuksia seinälle käytetyillä purukumeilla.. Hyivit.
Meikäläiselläkin vaikuttaa olevan valikoiva lukutaito.Mä luin että piiskata mut oliki tiskata.
On se päivä huomennakin.Ja just iski muistiin yks juttu mikä olis pitäny töissä hoitaa mut en muistanu/kerenny..hitto ku sain useamman homman n.puol tuntia ennen työajan loppua ja en kaikkee kerenny. Nyt tuntuu ikävältä kun se unohtui.: /
Ei kai sille voi mitään. Teet huomenna.Ja just iski muistiin yks juttu mikä olis pitäny töissä hoitaa mut en muistanu/kerenny..hitto ku sain useamman homman n.puol tuntia ennen työajan loppua ja en kaikkee kerenny. Nyt tuntuu ikävältä kun se unohtui.: /