niin määkin luulin mut eikai sit jos sullakin jumii.Mä luulin että se on vaan mun netti.
niin määkin luulin mut eikai sit jos sullakin jumii.Mä luulin että se on vaan mun netti.
Mulle riittää, kunhan käyttää toimivaa dödöä ja puhtaalta tuoksuvia vaatteita. Oon ite vähän hajuherkkä partavesille sun muille, niin harvoin tulee vastaan sellaista miellyttävää...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400417:Miulle kyllä tehoaa mies, joka käyttää hyviä tuoksuja .
Jumi äsken hetken sekä palsta että fb, mutta nyt taas toimii.niin määkin luulin mut eikai sit jos sullakin jumii.
Mut jos axe mielestäsi tuoksuu hyvälle, niin jopa kaltaiseni korsteeni suosittelee vähentämään sitä tupakointia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400417:Miulle kyllä tehoaa mies, joka käyttää hyviä tuoksuja .
Axesta en ole puhunut sanakaan vaan oikeasti hyvistä tuoksuista.Mut jos axe mielestäsi tuoksuu hyvälle, niin jopa kaltaiseni korsteeni suosittelee vähentämään sitä tupakointia.
Ja kuvitteles missä liemessä olisit, jos firma salaa muuttaisi reseptiä.mää en ukkomiehenä ole uskaltu ostaa axea mutta hyvä tietää että siihen satsatut rahat menis haaskuuseen jos/kun jäisin poikamieheksi
Mun täytyy nyt kompata mieluummin tinkua :xmas:AXElla on hyviäkin tuoksuja! :attn:
Pitäydyn Arskassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400483:Tissiohjelma alkaa :attn:
Aww :heart:. SöpöäNo aww. Tsadilainen kävi toivottamassa mut tervetulleeksk hoodeille ja sain pusuja :heart:
No Awww Awww :heart:No aww. Tsadilainen kävi toivottamassa mut tervetulleeksk hoodeille ja sain pusuja :heart:
Ehkä, mutta ei ne o kauppaan asti päässeet.AXElla on hyviäkin tuoksuja! :attn:
Ehkä, mutta ei ne o kauppaan asti päässeet.
Olin siinä käsityksessä, että pitkäkaula on siirtymässä pohjoisempiin leveysasteisiin?No aww. Tsadilainen kävi toivottamassa mut tervetulleeksk hoodeille ja sain pusuja :heart:
Pitkäkaula joutui äidin roolissaan ajattelemaan lapsen etua, enkä kokenut että 700km päähän isästä muutto olis ollut pikkujäbän etu. Vielä ko lapsi ei edes voi matkustaa yksin.Olin siinä käsityksessä, että pitkäkaula on siirtymässä pohjoisempiin leveysasteisiin?
Mut ei o ensimmäinen kerta elämässäni kun olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400526::vampire: