aijai...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30402402:
aijai...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30402402:
Kyllä sillä vattansa sai täyteen ja nälkä lähti.Tuohan näyttää ihan kelpoiselta syömäruoalta.
Mulla olis tiskivuori jos kiinnostaa pieni työnteko...Eikä mitään tekemistä muutenkaan. Ja sataa ja on pimeetä.
Ei kiitos, kun laitoin jo omat tiskitMulla olis tiskivuori jos kiinnostaa pieni työnteko...
ei se olis siivousta vaan lähimmäisen auttamistaEi kiitos, kun laitoin jo omat tiskit
Enhän mä nyt tekemisellä siivousta tarkoittanut! :attn:
Tuutko sä sitten tänne imuroimaan ja peseen lattiat :xmas:ei se olis siivousta vaan lähimmäisen auttamista
jos tuut pesee mun ikkunatTuutko sä sitten tänne imuroimaan ja peseen lattiat :xmas:
No en varmasti! Maailman turhinta hommaa puunata jotain ikkunoita. Samantien vois pestä sit ulkoseinätkin ja savupiippu sisältäpäin.jos tuut pesee mun ikkunat
no sitten en tuu auttamaan.No en varmasti! Maailman turhinta hommaa puunata jotain ikkunoita. Samantien vois pestä sit ulkoseinätkin ja savupiippu sisältäpäin.
Ei sinne nyt tarvi nähdä kun on muutenkin pimeetä koko ajan.no sitten en tuu auttamaan.
ja pitäähän ne ikkunat pestä että näkee uloskin joskus.
no eiii...mutta ne on silti likaset.Ei sinne nyt tarvi nähdä kun on muutenkin pimeetä koko ajan.
Voin lainata. Nimim. Se muisti sen Crazy Frogin.niinpä...ei oo ketään kenen kanssa leikkis: /
Eiks palstan suosituin hiusmalli o "kananperse"???keksitään mulle sitten joku kiva uus tukka kun on huomenna se kampaaja =)
Eiks se tinku sitä harkinnutkin jo.Eiks palstan suosituin hiusmalli o "kananperse"???
taitaa olla Mä kyllä tykkään siitä mallista,on monta vuotta ollutkin.No nyt viimesen 3v aikana ei ole ollut on vaan ollut epämääränen hampputukka.Eiks palstan suosituin hiusmalli o "kananperse"???
Tuttujen kesken karse.Eiks palstan suosituin hiusmalli o "kananperse"???
Rakkaalla lapsella jne...Tuttujen kesken karse.
Ihan kun meidän likka:- Äiti, multa tuli kakka housuun.
- No sitten mennään äkkiä vessaan pesulle. :kurkistus: No eihän täällä mitään ole.
- No mutta kun siitä kuului semmonen äänikin.
- Se tais olla vaan pieru.
- Aaaai, oliko?
Oli mullakin vielä hetki sitten, kunnes erehdyin kattoon vanhoja kuvia mitä sain käsiini... Ei enää sittenkään ikinä.Eiks palstan suosituin hiusmalli o "kananperse"???