The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No heke. Ämpäri saa asentaa lamppuja perjantaina ko hakee puolikkaan. Tai se vois kyllä neuvoo miten saan noi pistokkeelliset lamput vaihdettua sokeripaloihin, niin osaan jatkossa sitten ite ja ostan tikkaat. Nii ei tartte sit mitään äijää enää mihinkään :mad:



Huoh, tää päivä on ollu kyllä yks kusi ja paska ja hetkittäin oon harkinnut lapsen uhraamista saatanalle. En mä kyllä enää vihainen sille oo, se tuli pyytämään anteeksi kiukuttelujaan ja halittiin. Mutta oon niin väsyny ja kettuuntunu että huokaus.
 
Hmm. Kun mä osaan jo tommoset pienet kodin tekniset hommat, ja myöskin vaihtaa autoon renkaat, öljyt ja jarrupalat, lapset on tehty, hoidan lumityöt ynnä muut niin niin... Mähän en siis tarttis enää miestä oikein mihinkään.
Ainoo et ukko meillä hoitaa eksyneitten ampiaisten ulkoistamisen, mut enköhän mie senki kykenis hoitaan kun nyt mm. Hämähäkit on ihan mun juttu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Päääääääpööööö..

Mä saanu nukuttuu ko johonki 12 saakka, yritin sitte vielä vähä, mutta huonolla menestyksellä, nousin sitte ylös siinä 1 kieppeillä, vaikka olin kuvitellu nukkuvani ainaki 3 saakka.

Äske tein kaalipataa, jäätävän kattilallisen, en oikeen tiiä mihin sen kaiken tungen, mutta tota syödää sitä nii kauan kunnes pursuu korvista ulos :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä