The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taikataikinoitiin likan kanssa nukkekotiin, muumitaloon ja leikkikeittiöön erilaisia ruoka-aineksia.
Kun ei mählääminen riittänyt niin annoin vapaaseen käyttöön kaikki muovailuvahatarpeet.
Sit vaan silmät kiinni ja hokemaan, että kyllä sotku siivoomalla lähtee :D
 
kahvikirahvi
Muistuttakaa mua seuraavassa muutossa että annan lapsen ainakin kolmeksi päiväksi hoitoon että saan purkaa tavaroita ja kasata huonekaluja ilman reippaita pikku apulaisia. Jos nyt ei mennä päiväunille niin ydinräjähdys saattaa olla lähellä.
 
kahvikirahvi
Jeesuksen aasin persreikä sentään. Olisin valmis työntämään ton lapsen sinne poikittain. :mad: miten eilen vielä niin ihana lapsi on taas tommonen perseestä revitty (ja pian takaisin sinne työnnetty) demoni.
 
kahvikirahvi
Oonko mä ainoa kenen mielestä on vähän vastenmielistä että puolikkaan entisellä tarhalla kiinnitetään lappuja lokeroihin ja piirrustuksia seinälle käytetyillä purukumeilla.. Hyivit.
 
:wave:

Plääh, tänään tarjottiin mulle asuntoa. Mutta ei rivarista eikä mun toivomalta alueelta. Nyt en tiedä mitä tekisin. On levottomin seutu kyseessä ja kerrostalon viidennessä kerroksessa. Lapset tyrmäsivät heti sen kämpän. Kyselyjä oon tehny nyt muuallekin, josko vaikka tärppäis, mut heikolta näyttää. :attn:
Mun on vaan pakko äkkii saada kämppä, muuten opiskelutkin alkaa kusemaan. : /
 
IhQ
Ja just iski muistiin yks juttu mikä olis pitäny töissä hoitaa mut en muistanu/kerenny..hitto ku sain useamman homman n.puol tuntia ennen työajan loppua ja en kaikkee kerenny. Nyt tuntuu ikävältä kun se unohtui.: /
 
Ja just iski muistiin yks juttu mikä olis pitäny töissä hoitaa mut en muistanu/kerenny..hitto ku sain useamman homman n.puol tuntia ennen työajan loppua ja en kaikkee kerenny. Nyt tuntuu ikävältä kun se unohtui.: /
On se päivä huomennakin.

Kiire on monasti teennäinen juttu. Pelastuslaitoksella ja poliisilla saattaa joskus olla kiire, mutta muutoin turhan monet kiireiset syövät verenpainelääkkeitä turhaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä