Ei tiettykää, sehän on itsensäpaljastamista...ihmisten näkösällä ei saa olla paljaana
Ei tiettykää, sehän on itsensäpaljastamista...ihmisten näkösällä ei saa olla paljaana
Ok, kiitoksia. Sedani on niin sinne vaan siis.sedanin takakontissa saa olla paljaaltaan mutta farmarissa pitää olla pussissa
ihmisten näkösällä ei saa olla paljaana
sopii asiaan jos toiseenkinsedanin takakontissa saa olla paljaaltaan mutta farmarissa pitää olla pussissa
ihmisten näkösällä ei saa olla paljaana
arvasin että joku tuohon tarttuu mutta en arvannut että kuka :flower:
anteeks vaan:ashamed:
viisainta olis silti panna pussiin ja pitää olla kantolupa sen tyyppiselle aseelleOk, kiitoksia. Sedani on niin sinne vaan siis.
Vielä semmoinen kysymys, että pitääkö niiden kuskaajalla olla aseenkantolupa?
kohtuulliset tauot kuuluu olevanHeipä hei :wave:
Eiköhän noilla tauoilla pärjäis, vai mitä ruutis? Ja jos ei meinaa pärjätä niin vaihtaa vuoroa välillä
No tietysti minä...ja moni muu. mä tartun aina kun tulee tilaisuusarvasin että joku tuohon tarttuu mutta en arvannut että kuka :flower:
viisainta olis silti panna pussiin ja pitää olla kantolupa sen tyyppiselle aseelle
niin sitä pitääNo tietysti minä...ja moni muu. mä panen aina kun tulee tilaisuus
Raskas työ, vaatii sen mukaset tauot Huonona puolena sanottakoon, ettet koskaan tiedä minkä värisinä sun kädet on kun pääset kotiinkohtuulliset tauot kuuluu olevan
Ei oo pakko jaksaa. Syö vaikka niitä nameja, ja tarjoo mullekinMun miehen piti käydä yliopistoa eikä mun..plääh, mä en nyt millään jaksais
Totta puhut.On se mun mielestä kivaa että voi ihan asiallisesti jatkaa jutustelua pakkien jälkeen Se vasta on vonkaaja jos koittaa saada pakeista huolimatta, ja säälittävä vonkaaja on sellanen joka vastaa pakkeihin jotain haistattelua tms. Ei oo onneks mun kohdalle sattunu noita jälkimmäisiä. Enkä kyl muutenkaan oo mikään rinsessa mitä kauheesti baarissa iskettäis
Ok, kun exällä on pyssyjä ja ihan luvallisia (juu, naisellakin voi olla aseenkantolupa), mutta kun ne on vielä täällä näin, eikä niitä pois ole viety.viisainta olis silti panna pussiin ja pitää olla kantolupa sen tyyppiselle aseelle
ootappa vaan:xmas::saint:niin sitä pitää
tulen ihan kohtaNonni,just kun rupee toi mieli kohoomaan ja juttu lentäis niin pitää painua pehkuihin.
*murr murr* oottelen
Hyvää yötä kaikille pus ja nus!
Hyvä idea. Antaa miehen nyt lukea...mä en jaksa alkaa selittää joka asiaa.Ei oo pakko jaksaa. Syö vaikka niitä nameja, ja tarjoo mullekin
Tule siististitulen ihan kohta
niin tuutkin:ashamed:tulen ihan kohta
jos sulla ei ole kantolupia niin ei ne sais edes olla sun kämpilläOk, kun exällä on pyssyjä ja ihan luvallisia (juu, naisellakin voi olla aseenkantolupa), mutta kun ne on vielä täällä näin, eikä niitä pois ole viety.
Mulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, että vien ensin pyssyt ja sitten kaverin kanssa sen kaapin, mutta voi olla viisaampaa sittenkin, että sanon muijalle, notta pyssyt helevettiin täältä ja vähän äkkiä.
Meinaatko kauankin niitä siellä pitää?Ok, kiitoksia. Sedani on niin sinne vaan siis.
Vielä semmoinen kysymys, että pitääkö niiden kuskaajalla olla aseenkantolupa?
empä uskoTule siististi