Saa kai ne täällä olla, kun mulla ei oo tuohon kaappiin avainta ja sitä ei saa periaatteessa auki edes dynamiitillä.jos sulla ei ole kantolupia niin ei ne sais edes olla sun kämpillä
jos valtesmanni sais tietää niin voi voi
Saa kai ne täällä olla, kun mulla ei oo tuohon kaappiin avainta ja sitä ei saa periaatteessa auki edes dynamiitillä.jos sulla ei ole kantolupia niin ei ne sais edes olla sun kämpillä
jos valtesmanni sais tietää niin voi voi
Taas tekis mieli jotain hyvää. Namusia.. Olis pitäny ostaa eilen enemmän :kieh: Pitäisköhän se taas kävässä vähän abc.lla
Seuraavan kerran kun käy, laitat pyssyt autoonOk, kun exällä on pyssyjä ja ihan luvallisia (juu, naisellakin voi olla aseenkantolupa), mutta kun ne on vielä täällä näin, eikä niitä pois ole viety.
Mulla on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, että vien ensin pyssyt ja sitten kaverin kanssa sen kaapin, mutta voi olla viisaampaa sittenkin, että sanon muijalle, notta pyssyt helevettiin täältä ja vähän äkkiä.
no jos ei ole avainta niin kai ne sit saa olla mutta miten sä viet ne ilman sitä avaintaSaa kai ne täällä olla, kun mulla ei oo tuohon kaappiin avainta ja sitä ei saa periaatteessa auki edes dynamiitillä.
Öitä ja makoisia unia :wave::wave::wave:
jos se on ollu muissakin ketjuissaOotteks miettiny kuinka monet lukee tätä ketjua kommentoimatta, minuutissa 23 katselua majurin kuvaan.
Mulla on nakkejaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27891307:Mä syän leipää... kauhee nälkä iski yhtäkkiä.. :/ kohta on pakko mennä sinne sänkyy...
Terävä havainto... Taas toimii pää näin illalla.no jos ei ole avainta niin kai ne sit saa olla mutta miten sä viet ne ilman sitä avainta
paree soittaa eksä noutamaan
Kyl mä sitä oon joskus mietiskelly.. ja siis uskon, että monikin lukee kommentoimatta, uteliaisuuttaan, voi kato sitte keksiä jotain uusia alotuksia siitä, mitä täällä on kirjoteltu..Ootteks miettiny kuinka monet lukee tätä ketjua kommentoimatta, minuutissa 23 katselua majurin kuvaan.
49 nyt. Ai niin jo, unohdin ne kukkahattutädit.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27891325:Kyl mä sitä oon joskus mietiskelly.. ja siis uskon, että monikin lukee kommentoimatta, uteliaisuuttaan, voi kato sitte keksiä jotain uusia alotuksia siitä, mitä täällä on kirjoteltu..
Mä en edes huomannut (ehtinyt nähdä) koko kuvaa.Ootteks miettiny kuinka monet lukee tätä ketjua kommentoimatta, minuutissa 23 katselua majurin kuvaan.
Epistä... mäki tahonMulla on nakkeja
hoksannu itekki että sä et ole sovelias niiden säilyttäjäksiTerävä havainto... Taas toimii pää näin illalla.
Soitin jo ja oli tankilla. Tulee hakemaan heti. Nyt täytyy kyllä sanoa, että yllätyin.
:kiss: :kiss: :kiss: :vampire:Outsider here :vampire:
Se on lisätty aijaaseen minuutti ennen kun se on laitettu tähän ketjuun, niin en usko että edes majuri on niin nopee.jos se on ollu muissakin ketjuissa
Hyvä näinTerävä havainto... Taas toimii pää näin illalla.
Soitin jo ja oli tankilla. Tulee hakemaan heti. Nyt täytyy kyllä sanoa, että yllätyin.
ok, pitäiskö meidän alkaa tekee säännöllisiä mittauksia meidän faneistaSe on lisätty aijaaseen minuutti ennen kun se on laitettu tähän ketjuun, niin en usko että edes majuri on niin nopee.
*antaa muutaman*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27891339:Epistä... mäki tahon
ihanan reilua*antaa*
Kiitos*antaa muutaman*
Joo kirjoittaa että nyt mä vilautan tms ja kuvassa näkyy kukkahattutätiok, pitäiskö meidän alkaa tekee säännöllisiä mittauksia meidän faneista
Mää teen kokoajan. 13min, 83 avausta.ok, pitäiskö meidän alkaa tekee säännöllisiä mittauksia meidän faneista