Siehän oisit oiva salakuljettaja :xmas:Mää taas voin nakata magnumpullon tissin alle poikittain ja hyvin pysyy :snotty:
Siehän oisit oiva salakuljettaja :xmas:Mää taas voin nakata magnumpullon tissin alle poikittain ja hyvin pysyy :snotty:
Ja toinen siihen vasemman alle. Mutta vois ne sivusta vähän pilkistää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30350387:Siehän oisit oiva salakuljettaja :xmas:
Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?Mää taas voin nakata magnumpullon tissin alle poikittain ja hyvin pysyy :snotty:
Muuten sama, mut naiset saa kannettua viisi; käsissä yhdet, tisseissä yhdet ja viides tamponin narussa kiinni.Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?
Kauheeta, eikö se satu?Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?
Tämä ilmeisesti vielä kovempi, ittiä ei ainakaan niin paljon noi vesiämpärit kiihota että voisin ees kuvitella pystyväni moiseen.Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?
Njoo, jostain syystä tuohon liittyi semmoinen negatiivinen konnotaatio, vaikka sinällään tietenkin aivan vastaava uroteko.Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?
Korkeintaan henkisesti. Semmoista tyhjäkäyttöä. Onhan se nyt siten suunniteltu, että siinä on tarkoitus roikkua jotain huomattavasti vesiämpäriä raskaampaa ja eläväisempää.Kauheeta, eikö se satu?
Sun pallit painaa 9 kiloa tai enemmän?Korkeintaan henkisesti. Semmoista tyhjäkäyttöä. Onhan se nyt siten suunniteltu, että siinä on tarkoitus roikkua jotain huomattavasti vesiämpäriä raskaampaa ja eläväisempää.
Voi olla, en o punninnu. Eromiehen pallenderit nääs.Sun pallit painaa 9 kiloa tai enemmän?
Mikäs sit on naaraan unelmapaino?Voi olla, en o punninnu. Eromiehen pallenderit nääs.
Mut en mä tota tarkoittanut, vaan sitä, että toistaiseksi jokainen siihen ripustautunut naarasotus on ollut vesiämpäriä painavampi. Turhan kevytkenkäiset naaraat ei sytytä.
No jos häntä ei tuuli vie eikä alleen murskaudu, niin paino lie kutakuinkin oikeella hehtaarilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30350469:Mikäs sit on naaraan unelmapaino?
No jos häntä ei tuuli vie eikä alleen murskaudu, niin paino lie kutakuinkin oikeella hehtaarilla.
HYi toffo, alkoholin väärinkäyttöä :stick:Mä kaadoin kerran viemäriin keltaista leskeä. Otin maljan itselleni ja tarjosin myös exälle kaataen viemäriin. Otetaanpa uudestaan, kippis ja kulaus...
mikä sitten on reilusti?sen verran saa olla painoa että tissiä ja peppua on reilusti
ainaski nää huippumallit on mun makuun liian laihoja
Käsittääkseni ainakin tisseissä yleisesti sopivana pidetty määrä on kaksi. Mutta ykkösvarianttiakin tapaa ihan onnellisissa suhteissa.mikä sitten on reilusti?
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.Aiheesta kukkaruukkuun, minusta on vähän tekopyhää tämä nykyinen tapa, jossa miehet laittavat toivekumppanin painohaarukaksi 40kg-250kg. Siis oikeasti? Joo ymmärrän, että siinä haetaan tälläista "olen cool ja henkiset arvot ovat minulle ykkösjuttu" -ajatusta, mutta aika moni niistä juoksisi oikeasti karkuun jos treffeille vyöryisi joku yli kaksisataakiloinen.
Iltaa PK.Iltaaaa! Suuret muutoksen tuulet alkaa puhaltaa...