mutta eikös se riipu ihan kouran koosta mahtuuko tissit niihin vai ei...no silleen että näkyy että kyseessä on nainen
esim tissit on pienet jos ne mahtuu kouraan ja isot jos ei mahu
mutta eikös se riipu ihan kouran koosta mahtuuko tissit niihin vai ei...no silleen että näkyy että kyseessä on nainen
esim tissit on pienet jos ne mahtuu kouraan ja isot jos ei mahu
Iltaa PK.
Sinusta siis on tullut konkurssikypsä?
:wave:Iltaaaa! Suuret muutoksen tuulet alkaa puhaltaa...
täytyy tulla sitten testattavaks...no en mää parempaakaan tissinormia keksi
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.
40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.
Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.
Niin mitä niistä miehistä sanottiinkaan, joilla on pienet kädet?mutta eikös se riipu ihan kouran koosta mahtuuko tissit niihin vai ei...
Mä sitten tykkään tosta sun ajatusmaailmastasi!Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.
40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.
Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.
Teillä on nurkkabaarissa hyvä valikoima. Täkäläisessä on vaan pari semiholistia ja muutama eläkeläinen.Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.
Peruspohja on rahkaa, raejuustoo, soijamaitoo, ruisleseitä ja sit millon mitäkin marjojakukaan vastannut mun smoothie kysymykseen:attn:
Statistiikkaa ja hyödytöntä tietoa:Niin mitä niistä miehistä sanottiinkaan, joilla on pienet kädet?
soijamaito on mulle ihan outo ja uus juttu. minkämakusta se on?makeeta? hapanta?Peruspohja on rahkaa, raejuustoo, soijamaitoo, ruisleseitä ja sit millon mitäkin marjoja
Mäkin jäin kyllä tuijottaan peukaloani, vaikka oon tietääkseni nainen. Vaikkei mulla niitä tissejä ja mitään muutakaan mistä ottaa kiinni ookaan, paitsi hiukset :xmas:Statistiikkaa ja hyödytöntä tietoa:
Ruuan matka suusta vatsaan kestää 7 sekuntia.
Ihmisen hius kestää 3 kilon painolastin.
Miehen penis on kolme kertaa pidempi kuin peukalo.
Lonkkaluu on yhtä kovaa kuin sementti.
Naisen sydän lyö nopeammin kuin miehen sydän.
Ihmisen jalkapohjassa on noin sata miljardia bakteeria.
Nainen räpyttää silmiään kaksi kertaa nopeammin kuin mies.
Käytämme 300 lihasta vain pysyäksemme pystyssä.
Naiset ovat jo lukeneet tämän tekstin mutta miehet
tuijottavat vieläkin peukaloaan.
En tee ikinä, ei oo blenderiä. Semmoset vihreät on kiinnostavia, siis joissa on jotain vihannestakin.kukaan vastannut mun smoothie kysymykseen:attn:
Ja äitien. Kerran törmäsin töissä 17 kesäseen poikaan. Asui äitinsä kanssa kaksin. Poika ei ollut koskaan esim. pessyt pyykkiä. Yhtenä iltana pojan alkoi tekemään mieli pizzaa. Iskin paikallisen pizzerian listan nenän eteen. Kohta poika tulee pyytämään, että hoitaisin tilauksen. Äiti oli aina hoitanut tilauksen. Arvaatkas kaksi kertaa aloitettiinko vähän harjoittelua oman elämän polulle :kieh:. Ja oppi muuten pesemään pyykitkin :xmas:.ei ne poikalapsetkaan itestään opi noita juttuja
opetus kuuluu isien perustehtäviin
Ei sitä paljaaltaan voi juoda, makeahkoa on. Tai siis voi jos haluaa, mä en tykkää. Käytän yleensä vaniljan tai kaakaon makusta, nyt mainostetaan mantelia. Pitäs testatasoijamaito on mulle ihan outo ja uus juttu. minkämakusta se on?makeeta? hapanta?
mulla on blenderi,paketissa vielä...ei se mikään kovin kaksinen taida olla mutta sain ilmatteks ja käyttämätön on joten voisihan sitä johonkin käyttää...tai sitten myydä kirpparilla.En tee ikinä, ei oo blenderiä. Semmoset vihreät on kiinnostavia, siis joissa on jotain vihannestakin.
Onko aikoja vielätäytyy tulla sitten testattavaks...