The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.



40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.



Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.

Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni! Ugh. Olen puhunut.
 
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.

40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.

Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.
Mä sitten tykkään tosta sun ajatusmaailmastasi!
 
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.

40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.

Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.
Teillä on nurkkabaarissa hyvä valikoima. Täkäläisessä on vaan pari semiholistia ja muutama eläkeläinen.
 
Jahas, nyt tuli iltapuhteiksi talvirenkaiden vaihtoa pojalle... Ei uskalla päästää kesärenkailla liikenteeseen, kun tiet jäässä ja niin vähän aikaa ollut kortti.
Tuli samalla kasvatuksellinen syvähäpeä - poika tulee kysymään, että miten ne renkaat sitten vaihdetaan... Nyt pitää kyllä alkaa opettamaan perustaitoja. Siispä fleecetakki päälle ja pulttiavain kouraan ---> !
 
Niin mitä niistä miehistä sanottiinkaan, joilla on pienet kädet?
Statistiikkaa ja hyödytöntä tietoa:

Ruuan matka suusta vatsaan kestää 7 sekuntia.
Ihmisen hius kestää 3 kilon painolastin.
Miehen penis on kolme kertaa pidempi kuin peukalo.
Lonkkaluu on yhtä kovaa kuin sementti.
Naisen sydän lyö nopeammin kuin miehen sydän.
Ihmisen jalkapohjassa on noin sata miljardia bakteeria.
Nainen räpyttää silmiään kaksi kertaa nopeammin kuin mies.
Käytämme 300 lihasta vain pysyäksemme pystyssä.
Naiset ovat jo lukeneet tämän tekstin mutta miehet
tuijottavat vieläkin peukaloaan.
 
Statistiikkaa ja hyödytöntä tietoa:

Ruuan matka suusta vatsaan kestää 7 sekuntia.
Ihmisen hius kestää 3 kilon painolastin.
Miehen penis on kolme kertaa pidempi kuin peukalo.
Lonkkaluu on yhtä kovaa kuin sementti.
Naisen sydän lyö nopeammin kuin miehen sydän.
Ihmisen jalkapohjassa on noin sata miljardia bakteeria.
Nainen räpyttää silmiään kaksi kertaa nopeammin kuin mies.
Käytämme 300 lihasta vain pysyäksemme pystyssä.
Naiset ovat jo lukeneet tämän tekstin mutta miehet
tuijottavat vieläkin peukaloaan.
Mäkin jäin kyllä tuijottaan peukaloani, vaikka oon tietääkseni nainen. Vaikkei mulla niitä tissejä ja mitään muutakaan mistä ottaa kiinni ookaan, paitsi hiukset :xmas:
 
ei ne poikalapsetkaan itestään opi noita juttuja

opetus kuuluu isien perustehtäviin
Ja äitien. Kerran törmäsin töissä 17 kesäseen poikaan. Asui äitinsä kanssa kaksin. Poika ei ollut koskaan esim. pessyt pyykkiä. Yhtenä iltana pojan alkoi tekemään mieli pizzaa. Iskin paikallisen pizzerian listan nenän eteen. Kohta poika tulee pyytämään, että hoitaisin tilauksen. Äiti oli aina hoitanut tilauksen. Arvaatkas kaksi kertaa aloitettiinko vähän harjoittelua oman elämän polulle :kieh:. Ja oppi muuten pesemään pyykitkin :xmas:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä