The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onks toi samantyyppinen suorite kuin miehillä kantaa kolme vesiämpäriä kerralla saunalle?
Tämä ilmeisesti vielä kovempi, ittiä ei ainakaan niin paljon noi vesiämpärit kiihota että voisin ees kuvitella pystyväni moiseen.

Tietenkin jos olis saattelija joka kävelee eessä ja pyörähtelee nätisti vielä :D sitte menis vaikka betoniämpärit :D (aatamin asuisista puhuin sitten, ei se tee samaa jos joku pomppii kelekkahaalarissa hangessa :D )
 
Aiheesta kukkaruukkuun, minusta on vähän tekopyhää tämä nykyinen tapa, jossa miehet laittavat toivekumppanin painohaarukaksi 40kg-250kg. Siis oikeasti? Joo ymmärrän, että siinä haetaan tälläista "olen cool ja henkiset arvot ovat minulle ykkösjuttu" -ajatusta, mutta aika moni niistä juoksisi oikeasti karkuun jos treffeille vyöryisi joku yli kaksisataakiloinen.
 
Aiheesta kukkaruukkuun, minusta on vähän tekopyhää tämä nykyinen tapa, jossa miehet laittavat toivekumppanin painohaarukaksi 40kg-250kg. Siis oikeasti? Joo ymmärrän, että siinä haetaan tälläista "olen cool ja henkiset arvot ovat minulle ykkösjuttu" -ajatusta, mutta aika moni niistä juoksisi oikeasti karkuun jos treffeille vyöryisi joku yli kaksisataakiloinen.
Kyllähän sinä sen tiedät, että täs ketjussa ei voi puhua samppanjapulloista tai vesiämpäreistä etteikö juttu kääntyisi seksiin, niin puheenaiheen vaihto kukkaruukkuihin ei asiassa auta.

40 kg normaalipituinen nainen on anorektikko. Ja jos normaalipituisen naisen paino menee kolminumeroiseksi niin ei sekään enää ole kovin tervettä.

Mut vailla tekopyhyyden tippaakaan mä ihan oikeesti nurkkabaaristani mielummin kantaisin nukkumaluukkuuni sen hieman ylipainoisen ja pyöreähkön mukavan naarasotuksen, kuin sen mallimittaisen, rääväsuisen, ärsyttävän ja itseriittoisen lentoemon.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä