Niitä mullakin on kaksinkappaleinIhan vaan tylsiä viljakäärmeitä.
Niitä mullakin on kaksinkappaleinIhan vaan tylsiä viljakäärmeitä.
On ne kärmeksetkin ihan kivoja, mutta oon huomannut että noi pörröperät on enemmän se mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312217:Niitä mullakin on kaksinkappalein
Ysivitosta piti panna mut panin ysikasia.yinksu, mitä pensaa sun olis ptäny panna ja pitä panit
Käärmeet ovat söpöjä. Sopii hyvin allergiselle. Mä olen ajatellut ostaa sukkanauhakäärmeen.HYIIIIII :x
TuplaDeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Mä inhoon hämiksiä,kaikenlaisia! Jouduin nostaa jalat ylös!
Aika rauhallisia tapauksiahan nuo on. Harvemmin esittelevät itseään, pysyttelevät mieluummin piilossa. Noi hämyt on kyllä mahtavan näköisiä, ehkä meillekin joskus vielä sellanen vielä kotoutuuOn ne kärmeksetkin ihan kivoja, mutta oon huomannut että noi pörröperät on enemmän se mun juttu
Ysikasi käy kaikkiin autoihin, ysivitonen saattaa yskiä joissain vanhemmissa biileissä, että et mitään vahinkoa tehny. Jos oisit dieseliä pistäny, nii sitte ois ollu vähän eriYsivitosta piti panna mut panin ysikasia.
Se on SÖPÖ ja pörrönen!HYIIIIII :x
TuplaDeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Mä inhoon hämiksiä,kaikenlaisia! Jouduin nostaa jalat ylös!
eipä meinaa mittään.Ysivitosta piti panna mut panin ysikasia.
Varo sit, hämiksiin jää koukkuun. Mulla on jo kolme :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312237:Aika rauhallisia tapauksiahan nuo on. Harvemmin esittelevät itseään, pysyttelevät mieluummin piilossa. Noi hämyt on kyllä mahtavan näköisiä, ehkä meillekin joskus vielä sellanen vielä kotoutuu
Ihan täyspeesi tähän..yih! Pikku kärmeksetkin menee mut noi hämpyt.. Kylmiä väreitä ajatuskin.HYIIIIII :x
Ööh..jos haluan jotain söpöä ja pörröistä niin kissa riittää miulleSe on SÖPÖ ja pörrönen!
Tuntu ihan ku kenguru olis pomppinut kun lähin risteyksistä. Ja tankkasin viel normaalia enemmä kun katoin et ysivitonen oli nyt halvempaa ku eilen mut sit jotenkin epähuomiossa otin ysikasia ja se on vielä kalliimpaakin: /Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312239:Ysikasi käy kaikkiin autoihin, ysivitonen saattaa yskiä joissain vanhemmissa biileissä, että et mitään vahinkoa tehny. Jos oisit dieseliä pistäny, nii sitte ois ollu vähän eri
mulle ei mee ees kärmekset.....paitsi välly sellasetIhan täyspeesi tähän..yih! Pikku kärmeksetkin menee mut noi hämpyt.. Kylmiä väreitä ajatuskin.
Juu on mulla niitäkin, mutta ne pirulaiset pureeÖöh..jos haluan jotain söpöä ja pörröistä niin kissa riittää miulle
Niin varmaan Älä nyt höpsi!Otin kuvia mun naamasta tukan takia. Ja voi kamala mitä kuvia tuli. Vanha pallinaama. :O
:attn:Antakaa nyt mulle vinkkejä mitä mä voin syödä...rasittavaa kun mitään saa syödä...saakohan leivällekkään laittaa muutakun ylähuulensa?!
:O katoikko mikä vuosi oli kun lähit päikkäreille?Hyh mikä pörrö tuolla kuvassa |O
Mun oma elämä on nyt vähän odottelemassa kun on niin väsy, niin oon hetken vielä palstapimu. Heräsin päikkäreiltä ja mies ilmoittaa että on myynyt tän kämpän. Nyt se viuhtoo ympäri asuntoa miettimässä mitä remppaa ennen myyntiä..
Mä olin, et hitsi! Kauan mä oon nukkunut kun se ehtii tuommoista?? :O
Tottakai :xmas:Haluuks joku mun miun kuvan? Nyt olis esillä.
MISSÄ?!Haluuks joku mun miun kuvan? Nyt olis esillä.