Oli siinä loistokkuus kaukana..:snotty:Yep, tuntuu että vois repiä koko käden irti...
Mutta hei,
onnea loistokkaasta inssin läpäsystä :flower:
Oli siinä loistokkuus kaukana..:snotty:Yep, tuntuu että vois repiä koko käden irti...
Mutta hei,
onnea loistokkaasta inssin läpäsystä :flower:
Ikea?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30311959:VIttusaatanaperkele.
Mä menin Maskuun ostaa sohvaa, niin 12 viikkoa toimitusaika, 12? Mitä helvettiä? Joo kiitti, mut mä tarvisin sen sohvan tällä viikolla vielä. Mistää kauhee kauempaa en voi sohvaa hakea, ku mulla ei oo pakettiautoa, Vitun vittu.
Näppiskin rupes sitten laihilaiseksi, lukekaa miten luette ...näkyillään :wave:Helekatin kehveln kahvelit, mie niiiiin inhoon tällytymistä ja laittautumista *kiskoo epätoivoissaan succabyxoreita ja on varma useasta silmäpaosta sekä epäilee suuresti hiuskuontalonsa saamista vähemmän lennokkaaksi* :headwall:
Naurana mä tälle sitten joskus illasta, nauranhan :snotty:
atm - hanki muutama - varasohvaksi,nääs - trukkilava, maalaat ne suit sait haluamas väriseksi ja sen päälle sitten joku varapatjantekele ja paaaljon ihania upottavia tyynyjä vinopino, niin a vot - kyllä kelpaa köllötellä ja naatiskella ja olla tyynysotaakin ja odotella sitä parasta mahdollista sohvaa sapuvaksi
...ja en tasan tarkkaan laita korkkareita, jos en kelpaa ni....pääsenpähän aikaisemmin torppaan fiilistelemään
Morjensta!
No just :headwall:Näppiskin rupes sitten laihilaiseksi, lukekaa miten luette ...näkyillään :wave:
no on sekin. Valkopolvi ei tosin ole käärme...Moi TuplaD!
Älä nyt vaan sano että sulla on kärmes......
no mikä se sit on?no on sekin. Valkopolvi ei tosin ole käärme...
Onko sullaki kärmyleitä? mitä kärmeksiä?no on sekin. Valkopolvi ei tosin ole käärme...
no mikä se sit on?
Ihan vaan tylsiä viljakäärmeitä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312201:Onko sullaki kärmyleitä? mitä kärmeksiä?