peesiNo nyt et kyllä ala :stick: ensin tutkitaan ja sitten itketään jos (ja tuskin) aihetta ilmenee.
peesiNo nyt et kyllä ala :stick: ensin tutkitaan ja sitten itketään jos (ja tuskin) aihetta ilmenee.
Huomenta prinsessa Ruusunen.Hyh mikä pörrö tuolla kuvassa |O
Mun oma elämä on nyt vähän odottelemassa kun on niin väsy, niin oon hetken vielä palstapimu. Heräsin päikkäreiltä ja mies ilmoittaa että on myynyt tän kämpän. Nyt se viuhtoo ympäri asuntoa miettimässä mitä remppaa ennen myyntiä..
Mä olin, et hitsi! Kauan mä oon nukkunut kun se ehtii tuommoista?? :O
Päärynä on mieto. Kokeile vaan.kuuluuks päärynä samaan sarjaan kun omenat ja muut? saakohan sitä syödä/juoda mehua.
Eiku tää olikin semmonen kauppa nyt, että tää kaveri ostaa sen tiettyyn hintaan vuoden kuluttua kun saa työpaikan (on nyt opiskelija tulevassa työpaikassaan). Siihen tiettyyn hintaan on kuulema sovittu tietyt remontit. Juuh, on se yhä kun ei tarvii päätä vaivata sellaisilla asioilla kuin haluaako itse muuttaa tai lapset yms. Turhaa..Huomenta prinsessa Ruusunen.
Kerro prinssilles, että jos hän on linnan jo myynyt, niin on turha miettiä mitä rempata ennen myyntiä. Ikäänkuin myöhäistä.
Ihunaa iltaa sulle! :kiss:Iltaa!
Jotkut (ex)anopit ja apet on kyllä ihania. Itselläkin on vaikka niiden pojasta kuoriutuikin ihan täys mulkku. Mä en enää käy siellä vaikka sillon sanovat et aina saa tulla mutta en näe syytä käydä kun ei meillä ollut lapsiakaan. mut onneks sain olla niiden "miniä" edes osan elämääni,aina olivat ihania ja auttoivat. Niitä on aika ajoin välillä ikävä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312619:Hei jotain hyvää tähänkin päivään. Mulla on maailman ihanin (ex-) anoppi :heart: Oltiin hakees tavaroita sieltä, ku vietiin mun uuteen kämppään kamoja, nii niiden tilalle. Tää sano mulle, että muista sitte tulla käymään, että aina saa tulla, yksin tai lasten kanssa ja sitte se ansi mulle vielä ihan upouuden Peak Performancen aniliininpunasen hupparin, just sellasen mitä olin kuolannu jo monet kerrat urheiluliikkeissä.
No mulla tulee lasten takia varmasti luonnollisestikin oltua jonkin verran yhteyksissä. Koitetaan tuon T:n kanssa myös olla hyvissä väleissä ja vielä ainakin ollaankin. Lapsethan siinä sitte kärsii jos joku, kun vanhemmat riitelee.Jotkut (ex)anopit ja apet on kyllä ihania. Itselläkin on vaikka niiden pojasta kuoriutuikin ihan täys mulkku. Mä en enää käy siellä vaikka sillon sanovat et aina saa tulla mutta en näe syytä käydä kun ei meillä ollut lapsiakaan. mut onneks sain olla niiden "miniä" edes osan elämääni,aina olivat ihania ja auttoivat. Niitä on aika ajoin välillä ikävä.
Tietysti se on ihan eri kun on lapset niin eronkin jälkeen pitää miettiä asioita muidenkin,lähinnä siis lasten,kannalta myös. Hyvä jos olette edes jonkunmoisissa asiallisissa väleissä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312655:No mulla tulee lasten takia varmasti luonnollisestikin oltua jonkin verran yhteyksissä. Koitetaan tuon T:n kanssa myös olla hyvissä väleissä ja vielä ainakin ollaankin. Lapsethan siinä sitte kärsii jos joku, kun vanhemmat riitelee.
Jaa se on jo niin lähellä,onpa aika mennyt nopeesti:OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312679:Mä lähen tästä sänkyyn päin. Pari yötä enää tässä ja sit uudessa kodissa. Hui! HY :kiss:
No tuu siihen retostelemaan kun itse vedin lenkin sohvalla ja vaalean leivän kanssa :snotty:Nyt on äijäolo, sen sijaan että oisin pultannut perän sohvaan kiskoin lenkkikamat päälle ja lähdin metsään lenkille!
Öitä :wave:aika uppoutua breaking badin pariin. hyviä öitä
The Killers - Somebody Told Me - YouTube
Samaa ihmettelin! Ei vielä ainakaan neljään tuntiin tarvitse nukkumaan mennä.Mikä nukkumaanmenoaika tämä on? Oottele te kaikki jo nuin vanhoja? Hitto soikoon! KAUAN mää oikein nukuin?!!!! |O
Kyllä, vanhuus ei tule yksin..just olin kirjottamassa että taijan miekin alkaa ettimään sänkyä. (kun on tää dementiakin niin ei sitä aina muista minne on sen jättäny..vai mitenhän se meni? )Mikä nukkumaanmenoaika tämä on? Oottele te kaikki jo nuin vanhoja? Hitto soikoon! KAUAN mää oikein nukuin?!!!! |O