aijaa..tänne voi kaikki(ketju) miehet tulla maanpakoon omia pirttihirmujaan:attn:
toisin sanoen oot saanut vain neljä kertaano oon tehny kaikkeni mutta neljä kertaa oon hairahtunu
Kannattaa voidella kurkkua nesteillä :xmas:hyi helvetti,kurkkuun saattuu niin et en saanut kunnoolla nieltyä tablettia ja se jäi kurkkuun kiinni,onneks sain alas mut nyt on kauhee lääkkeen maku suussa.Mehuu päälle niin jos auttais.ainakin nokka aukes .
mistä mä sellasia nyt tähän hätään saanKannattaa voidella kurkkua nesteillä :xmas:
Kai sulla jotain nestettä on, vettäkin tulee hanastamistä mä sellasia nyt tähän hätään saan
Millä lähtee kylkikipu?kurkkukipu lähtee kuumalla rommilla
vesi on pahaa join mehuaKai sulla jotain nestettä on, vettäkin tulee hanasta
kylkiluiden poistamisella....?Millä lähtee kylkikipu?
Uskallankohan kysyä tarkennusta tähän...kylykikipu lähtee vanhalla muuripatakonstilla
Hmmmm.... *kaivelee saksia ja veitsiä laatikoista*. Harmi ettei oo luusahaa.kylkiluiden poistamisella....?
Tää on tapahtunut ennenkin, että alotat jonkun jutun, muttet sitten kehtaakaan kertoa loppuun. Hmph :kieh:siveänä en tohi alakaa tarkemmin selevittämmään vanhaa muurinpatakonstia
mutta se on varmaa että se tepsii
Emmää oo leidi, oon melkein kuin mies! Ihan hyvin voit mulle kertoa. :xmas:oon isoiltapojilta kuulllu konstit ja keinot mutta en niitä hirviä hienoille leideille selevittää