miehillä on yleensä vain kaks kättä joten kolmannelle tissille ei ole mitään käyttöä
miehillä on yleensä vain kaks kättä joten kolmannelle tissille ei ole mitään käyttöä
Yksi suuhun ja kaksi käsissä.miehillä on yleensä vain kaks kättä joten kolmannelle tissille ei ole mitään käyttöä
:O teetätti kolmannen rinnan kun ei haluu enää miehiä tai niiden kiinnostusta,no olis vaihtanut naisiin eikä tollaseen ryhtynyt. Mitä ihmettä se lääkärikin on ajatellut kun suostunut tollasen tekee.
Reunimmaisia voi puristella ja keskimmäistä imeskellä.miehillä on yleensä vain kaks kättä joten kolmannelle tissille ei ole mitään käyttöä
Niinpä. Kaikkea sitä tehdään maksusta.:O teetätti kolmannen rinnan kun ei haluu enää miehiä tai niiden kiinnostusta,no olis vaihtanut naisiin eikä tollaseen ryhtynyt. Mitä ihmettä se lääkärikin on ajatellut kun suostunut tollasen tekee.
Reunimmaisia voi puristella ja keskimmäistä imeskellä.
Muoks. Goldie ehtikin ensin
Tottakai, ja samalla voi jopa vähän hipelöidä pallejakin!on jokseenkin helppoa puristella ja imeskellä samaa tissiä jos osaa pikkusenkaan multitaskinkia
osaattehan tekin vissiin pitää samaan aikaan munaa sekä kädessä että suussa?
eli kolmas nisä on tarpeeton?Tottakai, ja samalla voi jopa vähän hipelöidä pallejakin!
Ei silloin, jos saa kolmoset.eli kolmas nisä on tarpeeton?
Mä tahtoisin sellasen tissirivistön, niinkuin vaikka emakoilla on.Kolmoset on sen verran todennäköinen vaihtoehto että joka naisen pitäs laittaa kolmas rinta
Onks toi joku tollanen vanppyyri?Onko nyt parempi avatar?
Joku fantasy kuva.Onks toi joku tollanen vanppyyri?
Juu kaikkee ne miehet kuvitteleekinVai että miesten ketju..? Ei tollasia saa laittaa mitäs nytille. :xmas:
Puhutaan täällä! Mä tiedän jääkiekosta sen, että siihen liittyy jää, luistimet, kiekko ja mailat. Ja sit ilmaveivi ja "ihanaa leijonat ihanaa".aika turha miesketju jos edes jääkiekosta ei kestä puhua
pitäköön tunkkinsa
ei kestä alkaa täällä puhumaan jäkiksestä, yinksu vetää herneet nekkuunPuhutaan täällä! Mä tiedän jääkiekosta sen, että siihen liittyy jää, luistimet, kiekko ja mailat. Ja sit ilmaveivi ja "ihanaa leijonat ihanaa".
Kuvasit sitten salaa minnuu ketjumiitissä |Oköpsis veti kurvat suoriks