The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, ihqulle halaus ja parantumisia.
Täällä sataa räntää ja kohta pitäis lähtee töihin.
 
Päivää :wave:

Joka paikka kipeenä, kun tuli eilen kannettua ja kasattua uusia huonekaluja : / Mut nyt pikkuhiljaa alkaa koti näyttää paremmalta ja muistot entisestä elämästä alkaa haalistua.

Muutenkin elämä hymyilee, oon saanu nyt mun vanhoja kavereita takas elämääni. Tänään kävi yksi teiniaikainen kaveri kahvilla, oli mahtava jutella vuosien aikana tapahtuneet asiat ja kiva nähdä sit uudelleenkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Heipsan heijjaa!

Syksy on sitten saapunut.
Villasukat on visusti pysynyt jalassa, tänään sai fylliä laittaa jo paksummalti päälle kun pihailtiin, luntakin leijaili välillä taivaalta.
Haravoiminen ei enää innostanut kun kahen ja puolen viikon päästä muutetaan.

Ja ihan kohta nimiäiset! :heart:

Tässä on pikkuhiljaa raakkailtuu roinaa mäkeen,
harmaita hiuksia aiheuttaa uusien huonekalujen hankinta.
Ei meinais persaus revetä millään sänkyjen uusimiseen kaikkien muuttokulujen lisäks : /
Mutta ei varsinkaan mukeloita voi noille homeen kyllästämille patjoille enää laittaa...
Joten se on sit vaan revettävä :kieh:

Muutoin elo on vallan muikeeta,
mä rakastan syksyä ja rakastan vielä enemmän kun muutetaan saunalliseen kämppään :D
Takka olis ollut poikaa, mut onhan meillä tuo sähköinen feikkitakka josta saa tunnelmaa jossei muuta :p

Jaksuja kaikille syyslenssuisille, ja muuten vaan kipeille (eli kaikille ketjulaisille) :D
 
pipoa päähän ja pitkää kalsaria jalkaan niin kyllä se siitä

talvi on ihan jees
Kyllä se siinä vaiheessa on jees, kun se alkaa olla lopuillaan :p

No ei vaan, kyllä on ihan jees jos pääsee hetkiseksi kelkkailemaan tai ajamaan jäälle rallia :D

Musta vaan tuntuu, että jää aikasta hiljaseks mun talviharrastukset... lasten isän kanssa ei taas meinaa mikään onnistua.. nyt ei enää ookaan halukas ottamaan lapsia yöksi jokatoinen viikonloppu ei edes kerran kk, kuten sovittiin aiemmin. : /
 
no ompa ihme jantteri kun ei tuon vertaa välitä omista lapsistaan
No kyllä mä luulen et edestänsä sen sit tulee löytään jossakin muodossa. Vaikka kyllähän mä nuoden kanssa ihan hyvin itekseni pärjään, joskus olisi vain kiva jos ei tarvitsisi turvautua ulkopuoliseen hoitajaan vaan lapset voisivat olla isällään.

Koko ajan tää kyllä helpottaa, kun lapset kasvaa ja murkuista on jo iso apu pienempien kanssa samoin kaikessa muussakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä