no keneltä mää nyt ottaisin:stick:no höh, aika ankeeta jollei ota suihin
no keneltä mää nyt ottaisin:stick:no höh, aika ankeeta jollei ota suihin
no en mää tiedä tuli vaan mieleen. joitakin lääkkeitä kun ei saa ottaa ja heti mennä nukkumaan,en tosin kyllä tiedä mitä mutta niin olen ymmärtänyt.Miks ei sais?
Siltä kauppatyypiltä :saint:no keneltä mää nyt ottaisin:stick:
En mä usko et se pätis tollasiin särkylääkkeisiin.no en mää tiedä tuli vaan mieleen. joitakin lääkkeitä kun ei saa ottaa ja heti mennä nukkumaan,en tosin kyllä tiedä mitä mutta niin olen ymmärtänyt.
" Moi, haluuks suihinoton"Siltä kauppatyypiltä :saint:
En usko et se kieltäytyis" Moi, haluuks suihinoton"
Mäkään en poltaenkä ole polttanut enkä ole ottanut suihinkaan
Ooko sä se SetäSilava?No niin, nyt mun profiili on poistettu. =)
Setää mua ei saa tekemälläkään.Ooko sä se SetäSilava?
mää kävin pesee kans tossa aiemminAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30288361:Täällä ollaan jo täydessä touhussa. Mie aattelin olla kohtelias ja käydä ensin pörrön pesulla :saint:.
sulla on kyllä ollut monta ainakin siinä ajassa kun itse täällä ollut. Mä en varmaan omaksuis enää mitään uutta...tai no en tiedä mutta nyt en vois kuvitella mitään uutta.Se miksi vaihdoin nikkiä johtuu siitä että kyllästyin siihen. Näiden vuosien aikana joitakin nikkejä olen käyttänyt vähän aikaa ja joitakin vähän pidempään.
Niitä coctaileja saa ottaa kolme kertaa päivässä. Kellonajalla ei ole merkitystä, mutta hyvä ois olla kuusi tuntia väliä edellisestä kerrasta.saako sellasen coctailin ottaa kun menee nukkumaan vai pitääkö ottaa enne ja jos pitää niin kuinka paljon ennen? sellanen lääkecoctail
Mua on alkanut jo nyt kyllästyttää tää oma, mutta ehkä mä porskutan tällä kuitenkin edes jonkin aikaa vieläSe miksi vaihdoin nikkiä johtuu siitä että kyllästyin siihen. Näiden vuosien aikana joitakin nikkejä olen käyttänyt vähän aikaa ja joitakin vähän pidempään.
laita TuplaDMua on alkanut jo nyt kyllästyttää tää oma, mutta ehkä mä porskutan tällä kuitenkin edes jonkin aikaa vielä
No se olis ihan liian harhaanjohtavaa :ashamed:laita TuplaD
Mä uskon, että noi tekstit meni nyt väärinpäin :saint:Onko hyvä avatar?
Mä uskon, että noi tekstit meni nyt väärinpäin :saint: