Suositteletko pekonia yskään ja kuumeeseen?Alkuperäinen kirjoittaja SetäSilava;30288022:Tehty!
Aina haukutaan nopeaksi. Ex- vaimonikin tapasi sanoa noin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30288035:Se oli nopeaa toimintaa .
En usko että se kovasti haittaisikaan.Suositteletko pekonia yskään ja kuumeeseen?
Eikö se olekkaan kehu? Meinaan kerkiää vielä pyykkiä yms laitella kun meen vähäksi aikaa vielä rönhöttämään sohvalle?Alkuperäinen kirjoittaja SetäSilava;30288050:Aina haukutaan nopeaksi. Ex- vaimonikin tapasi sanoa noin.
Joka naisen unelma mies!Eikö se olekkaan kehu? Meinaan kerkiää vielä pyykkiä yms laitella kun meen vähäksi aikaa vielä rönhöttämään sohvalle?
No ei mee aina tasan onnenlahjat, itse sain tuolla musiikilla järjestettyä kaverille alakerran muijan vuoksi varoituksen. (juu, senhän vika se oli )[video]http://m.youtube.com/watch?v=quChVZHml-c[/video]
Yläkerran pojalle
No voi vittu! En oo imuroinut ja kuvausryhmä on ihan just sitten ovella! |OSuomein kaunein koti nyt kolmosella.
Niin sitä mieki olen mieltäJoka naisen unelma mies!
Niin ajattelevainen. :heart:Niin sitä mieki olen mieltä
Järkkään pyykkiaikaaki vielä iltasellaki =)
"yks tuttu".yks tuttu oli käyny kerran reeperpaanilla ja siellä alan ammattilainen oli koputellu selkään ja hokenu että "sneller sneller"
eli nopeus on tosiaan hyve
Tosimies juoksee hirven kiinni ja kaataa sen käsin..meinas muuten pukata paniikinpoikasta kun en meinannu löytää hirvikivväärin piippua
ja jahti alkaa lauantaina
Älä usko. Se on kumminkin Masa joka naamioituu sikkesumariksi. Roiskii kasvoille heti kun avaat oven.No voi vittu! En oo imuroinut ja kuvausryhmä on ihan just sitten ovella! |O
Varmaan naapurin Pena :xmas:."yks tuttu".
ei tämmösellä vanhalla ukolla jalka nouse enää siihen malliinTosimies juoksee hirven kiinni ja kaataa sen käsin..
No empä tiiä.: /No kohta jo huristat autolla töihin..
kaitpa vastasit myöntävästi ja aloit touhuamaan lapsia yöpuulle?Miulta kysyttiin otanko munaa iltapalaks..:snotty:
Miten sielläpäin pyydetään? Jahtiporukalla vai tyyliin mies ja koira?meinas muuten pukata paniikinpoikasta kun en meinannu löytää hirvikivväärin piippua
ja jahti alkaa lauantaina
Hitto! Pistän ukon ovelle vastaan, ni katsotaan kuka ehtii roiskia ensin! Siitäs saavat!Älä usko. Se on kumminkin Masa joka naamioituu sikkesumariksi. Roiskii kasvoille heti kun avaat oven.