miesharmaana
Väärinkäsitysten poistamiseksi heti täytyy tunnustaa etten mie ole sielä pyörinyt enkä ajatellukkaanmitämitä voiko tinkun tavata suomi24treffeillä
Väärinkäsitysten poistamiseksi heti täytyy tunnustaa etten mie ole sielä pyörinyt enkä ajatellukkaanmitämitä voiko tinkun tavata suomi24treffeillä
ei,vaan se on mun kotisivu ja tottunut käyttämään sitä kun siitä pääsee moneen paikkaan.mitämitä voiko tinkun tavata suomi24treffeillä
No arvaan että sen verran ilmestys että ei tartte mennä kuin lähikauppaan niin on jo heti ehdottelijoita hameen helmassa roikkumassano mistä sää luulet että yinksu repii tuon tuosta uusia äijjiä?
en edelleenkään ole siellä vaikka monasti ootte sinne mua olleet työntämässä.no mistä sää luulet että yinksu repii tuon tuosta uusia äijjiä?
No arvaan että sen verran ilmestys että ei tartte mennä kuin lähikauppaan niin on jo heti ehdottelijoita hameen helmassa roikkumassa
Noo kävin Ikeassa, vähän myllyssä pyörähtämässä, illalla vedin pullollisen skumppaa huiviin ja olin baarissa, nukkumaan menin 8 aikaa sunnuntai aamulla ja heräsin 11. Niiiiiii...mitäää missä oot ollut ja kenen kanssa ja ennenkaikkea mitä tehnyt?!
no siinä tuli usiampi laaki baarien kiinnimenon ja aamukasin välissä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30270555:Noo kävin Ikeassa, vähän myllyssä pyörähtämässä, illalla vedin pullollisen skumppaa huiviin ja olin baarissa, nukkumaan menin 8 aikaa sunnuntai aamulla ja heräsin 11. Niiiiiii...
Ai jaa,no ilmakosAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30270555:Noo kävin Ikeassa, vähän myllyssä pyörähtämässä, illalla vedin pullollisen skumppaa huiviin ja olin baarissa, nukkumaan menin 8 aikaa sunnuntai aamulla ja heräsin 11. Niiiiiii...
No ei nyt mitään sellasia juttuja. Oltii jatkoilemassa vaan. Juu kyl sä mukaan saat tulla, mutta keski-ikä mein reissulla oli sellanen 24 ehkä... Tuli vaan otettua vähän liikaa. Ei ois ihan nii paljoo tarvinnu.Ai jaa,no ilmakos
ens kerralla otat mut kyllä mukaan|O
Sori, joudut pettymään, mutta ei tullu. Ei ollu mitään sellasia juttuja...no siinä tuli usiampi laaki baarien kiinnimenon ja aamukasin välissä?
väitäks et mä oon vanha:stick: no järkkäät sitä vanhempa porukkaa sit jos mä olen jo niin vanha...if you know what I meanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30270568:No ei nyt mitään sellasia juttuja. Oltii jatkoilemassa vaan. Juu kyl sä mukaan saat tulla, mutta keski-ikä mein reissulla oli sellanen 24 ehkä... Tuli vaan otettua vähän liikaa. Ei ois ihan nii paljoo tarvinnu.
Mulle kanssa. |OMullon muffinsseja
En, muistelen vaan, että oot ollu sitä mieltä, ettei mitään poikasia Mistäs mä ketään hommailen Tai yks olis you know who.väitäks et mä oon vanha:stick: no järkkäät sitä vanhempa porukkaa sit jos mä olen jo niin vanha...if you know what I mean
Näitä en jaa! Jos joku tulee lähelle niin murisen!Mulle kanssa. |O
Himskatti ku herkkujen pitää olla niin addiktoivia. :headwall:
Kuis nyt niin?Nyt on wanha olo...
*jättäytyy suosiolla huoneen reunalle*Näitä en jaa! Jos joku tulee lähelle niin murisen!
ihan selvästi käynyt hampaiden valkaisussaNäitä en jaa! Jos joku tulee lähelle niin murisen!
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30270591:Kuis nyt niin?
No joo,ei poikasia. ryypiskellään sit keskenämme ja kutsutaan seuraa tai jotain en mä tiedäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30270584:En, muistelen vaan, että oot ollu sitä mieltä, ettei mitään poikasia Mistäs mä ketään hommailen Tai yks olis you know who.
Enkähä, kun oon pureskellut paljon niitä hammasharjan muotoisia puruluita.ihan selvästi käynyt hampaiden valkaisussa
maistuuko nää kaikki samaltaEnkähä, kun oon pureskellut paljon niitä hammasharjan muotoisia puruluita.