:hug: tsemppiä päivään!Huomenta vaan.
Enempi vähempi apeissa fiiliksissä tähän päivään. Syynä ihan vaan mie, oon vissiin sekoamassa lopullisesti.: /
Voih! :hug:Huomenta vaan.
Enempi vähempi apeissa fiiliksissä tähän päivään. Syynä ihan vaan mie, oon vissiin sekoamassa lopullisesti.: /
Toivotaan että teillä muilla parempi aamu ja päivä tiedossa!
Mun pitäis kans palata normi ruokarytmiin, kun oli tippunu painosta nelisen kiloa.. Nyt alkaa ruokahalu olla taas samanlainen kuin ennen kokkiaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30271007:Mä palasin takasin ruotuun syömisten suhteen, ku viime viikko ja varsinki vkl meni vituilleen. Nyt taas vaan tökkii tää puuro määrä tälleen aamusti. ugh.
Mulla meinaa toi maha alkaa taas pömpöttään, ku syö miten sattuu ja mitä sattuu, just kun oli saanu sen silleen suht lättänäksi.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30271019:Mun pitäis kans palata normi ruokarytmiin, kun oli tippunu painosta nelisen kiloa.. Nyt alkaa ruokahalu olla taas samanlainen kuin ennen kokkia
mää oon suunnitellu (yllättäen) että lähtis tunturiin lasten kans vähän retkeileenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30271101:Mulla meinaa toi maha alkaa taas pömpöttään, ku syö miten sattuu ja mitä sattuu, just kun oli saanu sen silleen suht lättänäksi.
Mihin muuten syyslomalla? Kertokaa nyt. Johonki tekis mieli lähtee poikien kanssa ja vähän oon lupailluki, mutta en tiiä yhtään, että mihin sitä sitte menis.
Mäki haluisin, mutta ko täältä on nii kallista lähteä sinne. Halvemmaks tulee lähteä Etelää viikoksi. Jos sitte talvella lähtis tunturiin lomailemaan, ilman lapsiamää oon suunnitellu (yllättäen) että lähtis tunturiin lasten kans vähän retkeileen
kivväärtipyssy selekään ettei tunnu ihan niin lapselliselle reissulle
höh, asut vaan liian etelässäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30271184:Mäki haluisin, mutta ko täältä on nii kallista lähteä sinne. Halvemmaks tulee lähteä Etelää viikoksi. Jos sitte talvella lähtis tunturiin lomailemaan, ilman lapsia
Niimpä. Minkäs ihminen sille voi, että on syntyny tänne etelään.höh, asut vaan liian etelässä
ei Suomessa ole kymmeniin vuosiin ollu lakia joka kieltää muuttamastaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30271301:Niimpä. Minkäs ihminen sille voi, että on syntyny tänne etelään.
No ohhoh. Ei sit olis häiriintyny, jos olisit astellut miehen kera nakuina keittiöön?Huomenta. Heräsin niin äiti istui keittiössä sillä oli riitaa ukonkutaleen kanssa niin halusi meille. Äiti päätti tulla sitten 100 kilsaa meille mököttämään.. Joo, pitäs opetella pitämään ovet lukossa..
No ei kait meillä nyt semmosta!No ohhoh. Ei sit olis häiriintyny, jos olisit astellut miehen kera nakuina keittiöön?
Miksi ei?No ei kait meillä nyt semmosta!
Tuliko käähy kylään?Päiviä! :wave: