No keksitää jotaiNo joo,ei poikasia. ryypiskellään sit keskenämme ja kutsutaan seuraa tai jotain en mä tiedä
No keksitää jotaiNo joo,ei poikasia. ryypiskellään sit keskenämme ja kutsutaan seuraa tai jotain en mä tiedä
Oon kuullut huhuja että maistuumaistuuko nää kaikki samalta
Kyl sä pari hammasharjaluuta saat *ojentaa*Mä syön sit jätskiä ku ei muita herkkuja ollu tarjolla. :snotty:
:xKyl sä pari hammasharjaluuta saat *ojentaa*
Heiii..mäki oon viel täällä. Enkö mä sit oo kukaan ku kaikki meni nukkumaan? :stick:Jaa, kaikki meni sit taas nukkumaan. Aina kun mä vasta herään päivään, niin kaikki lähtee pois :kieh:
Onneks mä viihdyn hyvin yksinkin :xmas:
Oot sä tietysti :kiss:Heiii..mäki oon viel täällä. Enkö mä sit oo kukaan ku kaikki meni nukkumaan? :stick:
Muista, että ei se määrä vaan se laatu. :xmas:Oot sä tietysti :kiss:
Tarkoitin tietenkin että suurin osa lähti :xmas:
Mitäs sit tehdään? Vedetäänkö palstagänät?Muista, että ei se määrä vaan se laatu. :xmas:
Viina on viisaiden juoma, joten pysyttelen siitä suosiolla erossa.Mitäs sit tehdään? Vedetäänkö palstagänät?
Vedetään siis sokerihumalat. Sit kun ollaan tarpeeksi sekaisin sokerista, niin voidaan alkaa puhua pahaa muista ketjulaisista, kun ei ne oo täällä kuulemassa!Viina on viisaiden juoma, joten pysyttelen siitä suosiolla erossa.
Sokerihumalat vois vetasta.. opcorn:
Hyvä idea. Ne ansaitsee sen ku tolleen vaan häipyvät uni-Uunon matkaan.Vedetään siis sokerihumalat. Sit kun ollaan tarpeeksi sekaisin sokerista, niin voidaan alkaa puhua pahaa muista ketjulaisista, kun ei ne oo täällä kuulemassa!
Hö! Eli jään tänne sit kuitenkin lopulta yksin :kieh:Hyvä idea. Ne ansaitsee sen ku tolleen vaan häipyvät uni-Uunon matkaan.
(Tosin pian katoan minäkin kunhan tuo pieni nukahtaa..)
:hug:Hö! Eli jään tänne sit kuitenkin lopulta yksin :kieh:
Ihanaa, toivottavasti!!!:hug:
Eiköhän tuolta nurkkien kätköistä joku ryömi sun seurakses. Joku sellanen limanen ja isohampainen käähy. :vampire:
Onko muuten tietoa, mikä käähy on?Ihanaa, toivottavasti!!!
Itseasiassa ei, mutta kuvaus kuulosti niin ihanalta että mielelläni sellaisen vieraan ottaisin vastaan. :xmas:Onko muuten tietoa, mikä käähy on?
Käähy on esikoisen keksimä sana, jonka merkityksestä ei ole varmuutta. Meidän kauppamatkan varrella on sellainen hyljätyn näköinen talo, joka on kuulemma käähyn koti. Niin ja käähyllä tulee tulta suusta.Itseasiassa ei, mutta kuvaus kuulosti niin ihanalta että mielelläni sellaisen vieraan ottaisin vastaan. :xmas:
Awwwwwww :heart:. Haluan oman käähyn.Käähy on esikoisen keksimä sana, jonka merkityksestä ei ole varmuutta. Meidän kauppamatkan varrella on sellainen hyljätyn näköinen talo, joka on kuulemma käähyn koti. Niin ja käähyllä tulee tulta suusta.
Olettaisin, että tarkoittaa lohikäärmettä tai mörköä.
Kauniita unia sinne! :wave:Dee Dee, toivottavasti löydät käähyn ja kumppanit seuraksesi. Sänky kutsuu..
Oma hauska on paras hauska.
Käähy asuu selkeesti meidän kadulla. Vanha akka joka haastaa riitaa kaikille ja varsinkin lapset ja nuoret on paha asia. Ne kuluttaa tietä kun kävelevät mokomat ja sitten ne vasta kuluttaakin jos on fillari tai mopo!Käähy on esikoisen keksimä sana, jonka merkityksestä ei ole varmuutta. Meidän kauppamatkan varrella on sellainen hyljätyn näköinen talo, joka on kuulemma käähyn koti. Niin ja käähyllä tulee tulta suusta.
Olettaisin, että tarkoittaa lohikäärmettä tai mörköä.