The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä esikoinen, 9v. on alkanu ite kysellä välil jotain kotihommia mitä vois tehdä..roskien vientiä ja semmosta. Haaveilee nimittäin pinkistä Samsung-kännystä, sillä on jo tarkat vaatimukset uuden kännyn suhteen..ei mikä tahansa pilipalikänny enää riitäkään.
Appleakin se merkkinä on ottanu esille keskusteluissa mutta sanottiin jo ihan suoraan että ei onnistu.
Tiiätkö, meillä on semmosta myös menossa :D....siis mä olen niiiin kypsä noihin vallitseviin kännykkähilavitkutin- tahtomismankumishaluamis- sönkötyksiin mutta semmosta se nykyään on, tuo koulunkäynti - kilpailuvarustelua :p

Mutta siis - kun meillä nostaa oikein kovasti toi tahtoohaluupitääsaada- oireyhtymä päätänsä, niin esikoinenhan seisoo vaikka päällänsä :D. Ja ei siinä mitään - saa tehdä hommia ja kyllä siitä palkkaakin saa, jos niin sovitaan ;)
 
Mä en kyllä millään haluis sitä älyluuria...sit mun pitäs antaa toi vanha puhelin äitil ja sitä en voi tehdä;) En vaan tiedä mikä olis hyvä jos nyt pitäs hankkia se uus luuri. Mieluusti oisin sellasen ottanut mis on näppäimet ja sit se kosketusnäyttö mutta niitä ei enää ole tai on varmaan mut niitä ei tehdä enää,ei menestynyt se malli. ja niitä merkkejäkin niin sen miljoona että tiedä mikä olis hyvä...samsungii kai myydään aika paljon.
 
Mä en kyllä millään haluis sitä älyluuria...sit mun pitäs antaa toi vanha puhelin äitil ja sitä en voi tehdä;) En vaan tiedä mikä olis hyvä jos nyt pitäs hankkia se uus luuri. Mieluusti oisin sellasen ottanut mis on näppäimet ja sit se kosketusnäyttö mutta niitä ei enää ole tai on varmaan mut niitä ei tehdä enää,ei menestynyt se malli. ja niitä merkkejäkin niin sen miljoona että tiedä mikä olis hyvä...samsungii kai myydään aika paljon.
poika perkkas hiljattain läpi noi eri mallit ja pääty just samppaan

makso 4 hunttia
 
kaks päivää ja sitten pitäs ruveta siihen namitus lakkoiluun...voi luoja että tulee varmaan alkuun vierotusoireita ja ehkä kiukkukin. Mutta sitten saatte kyllä tsemppailla mua. Nyt tietty voisi ajatella et vetäis kunnon sokeriöverit niin että ei edes tekis hetkeen mielikään mutta en taida nyt ihan siihenkään ruveta.
 
kahvikirahvi
kaks päivää ja sitten pitäs ruveta siihen namitus lakkoiluun...voi luoja että tulee varmaan alkuun vierotusoireita ja ehkä kiukkukin. Mutta sitten saatte kyllä tsemppailla mua. Nyt tietty voisi ajatella et vetäis kunnon sokeriöverit niin että ei edes tekis hetkeen mielikään mutta en taida nyt ihan siihenkään ruveta.
Mie olin hiljattain kuukauden ilman namusia, ekan viikon jälkeen lakkas tekemästä mieli mussuttaa sokerisia asioita. Kannattaa ostaa jotain pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä ym jos tekee mieli herkutella. Ei tuu samanlaista sokeriaddiktiota. Ite oon tykänny just niistä banaaneista, manteleista ja kookoshiutaleista.

Viime viikonloppuna söin pitkästä aikaa kaks riviä suklaata ja tuli maha tosi kipeäksi siitä, en oo sen jälkeen uskaltanu syyä. Ja väittäisin että yleisfiilis on reippaampi ja parempi kun ei herkuttele jatkuvasti.

Tsemppiä siis, U GO GRRL!
 
Mie olin hiljattain kuukauden ilman namusia, ekan viikon jälkeen lakkas tekemästä mieli mussuttaa sokerisia asioita. Kannattaa ostaa jotain pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä ym jos tekee mieli herkutella. Ei tuu samanlaista sokeriaddiktiota. Ite oon tykänny just niistä banaaneista, manteleista ja kookoshiutaleista.

Viime viikonloppuna söin pitkästä aikaa kaks riviä suklaata ja tuli maha tosi kipeäksi siitä, en oo sen jälkeen uskaltanu syyä. Ja väittäisin että yleisfiilis on reippaampi ja parempi kun ei herkuttele jatkuvasti.

Tsemppiä siis, U GO GRRL!
Alku aina hankalaa mut eiköhän se siitä...toivottavasti. Töissä voi tulla vaikeuksia kun meillä on tapana viedä kahvinamutuksia sinne. Ja sit jos en ota niin aina mulle irvaillaan et otat nyt et sussa mitään ylimäärästä ole...jo ei varmaan nii olekaan! Ja kohta on jos töissä aina mussuttais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä