The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta vaan koko aamuköörille :wave: :kiss:

Kahvi on pahaa :$, kun ite sen sain keittää :D. Ipanat kohtuu rauhallisina :O - joko tässä pitää mahdolliset tautipöpöbagteerianturat heittää kehiin - ja hyvä niin, koska päässä ei liiku niin mitn. Eli mielenkiintoista lauantaipäivää pukkaa :D

Säätila ulkona on ihan yhtä sekalainen kuin torpan sisälläkin jotta - sataisko vai olisko satamatta mutta jos kuitenni ja vähäsesti...pöh, ei tarttis, koska puissa pitäs temuta taas ja muutenkin puita viskellä ja nakella.

Organisoinnin- ja logistiikan kukkanen on pahasti karussa ja omista hommista olen raakasti myöhässä, niin hetkellinen jumiutuminen tähän koneen äärelle ei tätä päivää kaada mihinkään :D

Ps. Se nukkumaanmeneminen meni sitten reisille...mä tartten oikeesti sen perään kattojan kohta tämän pääni kanssa :snotty:...unohdin sitten kokonaan toviksi, että mullahan oli lämmityshommatkin menossa ja kesken...Eli tuli kukuttua ja valvottua mutta - se on olutta ja menyttä, nyt lauantainhuumaa kalastamaan :)
 
Huomenta mussukat! Ois taas ohjelmassa imurin lenkittämistä ja mopin heiluttamista
Samat olis puuhansuunnitelmat täälläkin, tosin meinaan delegoida Irman humppaamisen nyt tuolle esikoiselle - :O - ja ite meinaan tässä laitella kaikki mahdolliset muut koneet pärräämään. Pojat muuten saivat semmosta rapasotkua eilen aikaiseksi, että pesukone saa käydä punaisellaan, ressukka...
 
IhQ
Pläh, miun siivousapulaiset läksivät jo pihalle kirmaamaan kavereidensa kans. Ei niistä tosin oo paljoa apua ollu muutenkaan, muuten ku sotkemisessa (siinä en apua kaipais ees..)
Huonosti koulutettuja, pakko myöntää.
 
Pläh, miun siivousapulaiset läksivät jo pihalle kirmaamaan kavereidensa kans. Ei niistä tosin oo paljoa apua ollu muutenkaan, muuten ku sotkemisessa (siinä en apua kaipais ees..)
Huonosti koulutettuja, pakko myöntää.
Ne mitään huonosti koulutettuja ole :hug: :kiss. - kovakalloisia vaan :kieh: :D...ainkin meillä, nim. Ai kukako sitä Irmaa tässä oikeesti saakaan humpauttaa
 
Huomenta vaan koko aamuköörille :wave: :kiss:

Kahvi on pahaa :$, kun ite sen sain keittää :D. Ipanat kohtuu rauhallisina :O - joko tässä pitää mahdolliset tautipöpöbagteerianturat heittää kehiin - ja hyvä niin, koska päässä ei liiku niin mitn. Eli mielenkiintoista lauantaipäivää pukkaa :D

Säätila ulkona on ihan yhtä sekalainen kuin torpan sisälläkin jotta - sataisko vai olisko satamatta mutta jos kuitenni ja vähäsesti...pöh, ei tarttis, koska puissa pitäs temuta taas ja muutenkin puita viskellä ja nakella.

Organisoinnin- ja logistiikan kukkanen on pahasti karussa ja omista hommista olen raakasti myöhässä, niin hetkellinen jumiutuminen tähän koneen äärelle ei tätä päivää kaada mihinkään :D

Ps. Se nukkumaanmeneminen meni sitten reisille...mä tartten oikeesti sen perään kattojan kohta tämän pääni kanssa :snotty:...unohdin sitten kokonaan toviksi, että mullahan oli lämmityshommatkin menossa ja kesken...Eli tuli kukuttua ja valvottua mutta - se on olutta ja menyttä, nyt lauantainhuumaa kalastamaan :)
Kahvi on muuten hemmetin hyvää kun sujauttaa suodatinpussiin vaniljasokeria, kanelia tai kardemummaa

Täälä paistaa aurinko siihen malliin, että taitaa bitchin kalsarit kuivua kohta pihalla narulla!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta :wave:

Mokoma kolli ei antanut nukkua rauhassa :kieh: aloitti kolistelun keittiössä ekan kerran jo klo 4, sit tunnin tauko ja uudestaan. :mad:

Oma kissanruoka ei kelvannut aamupalaksi, piti tulla miun kupista litkimään maitoa ja nakertamaan jugurttimuroja. |O
 
Nukuin muuten aika kehnosti viime yönä..3krt heräsin siihen kun vatsahapot jylläs ja nous sellanen liemi suuhun:x Nipisteli ja kouristeli,meni yö aikalailla valvomiseks.Keskellä yötä rupesin telkkariikin katsomaan kun ei pystynyt makaamaan.
 
Kahvi on muuten hemmetin hyvää kun sujauttaa suodatinpussiin vaniljasokeria, kanelia tai kardemummaa

Täälä paistaa aurinko siihen malliin, että taitaa bitchin kalsarit kuivua kohta pihalla narulla!
Joo, mä tykkään kans laittaa noita maustekahveja :p - kardemummaan olen vallan ihastunut, sitä pitää päästä ainaskin nuuhkaisemaan :). Mutta nyt olen hourupäänä vaan mennyt tällä mun tapa lusikka- kahviseoksellani :$ :D

Isot koneet ovat ryskäämässä, Irma kuikuilee eteisessä - ja ihan halvatusti tulee tota hiekkaa sisään vaikka kuinka on kaikenmaailman rappurallit ja kurasyöpöt sun muut mukamas estämässä |O - ja tässä pitäs laittaa aivotoimintaa suuntautumaan sapuskan laittamiseen....

Nauti auringonpaisteesta :)! Täällä on niin tasasen harmaata mutta siitä huolimatta taijan jossain vaiheessa käydä puissa notkuilemassa, jos vaikka saisin taikinaakin tälle päivälle aikaiseksi viikonlopun kunniaksi :p
 
Nukuin muuten aika kehnosti viime yönä..3krt heräsin siihen kun vatsahapot jylläs ja nous sellanen liemi suuhun:x Nipisteli ja kouristeli,meni yö aikalailla valvomiseks.Keskellä yötä rupesin telkkariikin katsomaan kun ei pystynyt makaamaan.
:hug:


....vatsatautia on muuten liikenteessä, taas vaihteeksi, mutta toivottavasti se tekis sun osoitteessa sen ohimarssin
 
IhQ
ja eiks ihqulla ole kummiski aika pieniä vielä noi lapsoset, vasta tommosista yläkoululaisista alkaa mun muistin mukaan olla johonkin

antakaahan lapset leikkii
Olis ne voinu ees omaa huonettaan raivata ees imuroitavaan kuntoon..sänkyjen alle ku on selvästikin hyvä piilottaa kaikki pieni irtain mitä nyt leikeistä lattialle jää.
En jaksa kuunnella sitä huutoa ja kiukkua kun niitä pikku tavaroita pitäs imurista etsiä..:headwall:
 
Mää näitä testejä teille tyrkkäilen :D

Mä olin scooter: Olen ysärijumputuksen aatelia! Joka iltaan mahtuu aina yksi Scooter ja jaksan bailata blondattu tukka pystyssä aamuun asti. Tunnen outoa viehtymystä kaloihin.

Tied

pstt! katso tarkaaan mikä eläin olisit kysymys :D
 
IhQ
Meillä esikoinen, 9v. on alkanu ite kysellä välil jotain kotihommia mitä vois tehdä..roskien vientiä ja semmosta. Haaveilee nimittäin pinkistä Samsung-kännystä, sillä on jo tarkat vaatimukset uuden kännyn suhteen..ei mikä tahansa pilipalikänny enää riitäkään.
Appleakin se merkkinä on ottanu esille keskusteluissa mutta sanottiin jo ihan suoraan että ei onnistu.
 
Äääk,toivotaan nyt ettei mitään vattatautii tule.ei halua. Oli kyllä aika kamala tunne kun se liemi nous suuhun ihan yhtäkkiä ja sitten uli sellasia ihme kouristuksia. Mut nyt on ihan ok,se oli vain yöllä.Outoa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä