K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä ainakaan heidän suosiota tässä ajatellut. Onko joku Viivi Pumpanen tai Pilvi Hämäläinen ollut Suomessakaan mitenkään erityissuosittu. Itse muut on jotenkin vetänyt tähän että Bojanin pitäisi olla yltiösuosittu, että voisi olla missään roolissa.
Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.

vierailija
Mä ihmettelin samaa. Kävi aika nopeasti ja tehokkaasti tuo hiljennys.
Oliko se se vanhemmasta ei näe päälle päin -keskustelu? Se oli vähän 🙄 Itselläkin vanhempi, joka nimenomaan oli esimerkillinen ulospäin, kotona ilkeä hirviö minua kohtaan. Enkä silti triggeröitynyt siitä, että osa arveli K:sta tulevan hyvä vanhempi koska näkyy niin mukavana ihmisenä meille.

vierailija
Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on, kun luetun ymmärtäminen on noin huonolla tasolla? Oli pakko mennä katsomaan minkälaisesta ”haukkumisesta” siellä on kyse. Ja siellä onkin keskustelua siitä, miten helposti lähtee tekemään omanlaisiaan tulkintoja, kun näkee kuvia fanilahjoista. Eli esim. kun näkee kuvan, jossa B hymyilee innoissaan Tupla-patukka kädessä, niin ajattelee, että onpas B innoissaan SUOMI-lahjasta. Ja oikeasti tilanne meni niin, että kaikki haluaa tunkea Bn käteen lahjoja ja ottaa kuvan, joten hän ei edes ehdi katsoa, minkä patukan on saanut. Tai ajattelee, että B on laittanut rakkaan Jere-korun käteen varta vasten, kun oikeasti hän on vaan vetänyt sen ranteeseen fanitapaamisessa samalla, kun juttelee kuuden muun ihmisen kanssa.
Siinä kommentissa EI mainittu, että on innoissaan SUOMI-lahjasta, vaan kommentti meni näin: "Näin myös yhden fanin tilillä kuvan kun Bojan sai häneltä Tupla-patukan keikalla ja kuvassa B näytti siltä kuin olisi oikein iloinen ja otettu lahjasta. Sitten tuli vastaan video samasta tilantesta ja B ei suunnilleen edes katso patukan antajaa vaan ottaa sen vaan nopeasti vastaan muiden lahjojen lomassa"
Oikeasti toi eka tulkinta oli se, miten tilanne meni. Suomi-lahjaan ei siinä antajakaan videolla viittaa mitenkään. Mutta kommentoija ei varmaan tarkoittanut mollata lahjaa, ennemminkin sitä, että B ehtisi ihastella jokaiselta saamiaan asioita. Mutta itseasiassa kyllä Bojan vain kykenee :) Ja kirjoittajakin korjasi asian sittemmin.

vierailija
En mä ainakaan heidän suosiota tässä ajatellut. Onko joku Viivi Pumpanen tai Pilvi Hämäläinen ollut Suomessakaan mitenkään erityissuosittu. Itse muut on jotenkin vetänyt tähän että Bojanin pitäisi olla yltiösuosittu, että voisi olla missään roolissa.
Just niin, kyllä mä luulen että B persoonallaan hurmais aika monet suomalaiset, sellaisetkin jotka häntä ei ennestään tunne. Ei silti meinaa että kukaan kuvittelee hänen olevan valtavan iso stara. Mä en tajua miksi tästä pitää väitellä niin kiivaasti. 😂Pianhan se nähdään voisko tuossa ideassa olla mitään perää.

vierailija
Just niin, kyllä mä luulen että B persoonallaan hurmais aika monet suomalaiset, sellaisetkin jotka häntä ei ennestään tunne. Ei silti meinaa että kukaan kuvittelee hänen olevan valtavan iso stara. Mä en tajua miksi tästä pitää väitellä niin kiivaasti. Pianhan se nähdään voisko tuossa ideassa olla mitään perää.
Teitä trollataan, jos ette tajunneet jo😂

vierailija
No mihin ne mitään ulkomaalaista Boitsua tarvitsee kun niillä on jo Kärtsä, joka on kansainvälisesti suurin juttu mitä UMK:sta on tullut ja joka kiinnostaa edelleen kansainvälisesti. Ei kai UMK ((uuden musiikin kilpailu) itseään markkinoi jonkun pikkumaan artistilla, joka ei Suomeen sen enempää liity.
Voishan ne ajatella että siitä itse sisällöstä tulis mielenkiintoinen, kun nuo kaksi juontais yhdessä, eikä sitä, että B:n pitäis yksin tuoda niitä katsojia.

vierailija
Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.
No tää. Ihmiset elää välillä niin tiukasti omassa kuplassa, etteivät tajua muusta mitään ja suhteellisuudentaju puuttuu. Kyllä molemmat näistä oli entuudestaan tuttuja + juontamisen/esiintymisen ammattilaisia, joten siinä mielessä ihan loogisia valintoja. Molemmilla myös omaa fanikuntaa. Tää Bojan UMK:ssa on kyllä ihan järjetön ajatus kaikin puolin ja ihan saletti on, että Kärtsä ei siellä myöskään tule olemaan.

vierailija
Onko Vain elämässä nykyään yhteisbiisejä? Ja vielä ohjelmaan kulumattomien henkilöiden kanssa?
On siellä ollut melkein joka kausi (jos ensimmäisiä ei lasketa) vähintään joku ulkopuolinen. Tällä kaudella mm. Pandora lauloi jopa suomeksi pätkiä ja Punaisen ristin jaksossa Ronn Moss oli kutsuttu esittämään yhdessä, kun oli sen yhden kaveri. Ai kamala kun unohdin kokonaan hänen nimensä.

vierailija
Ehkä B on jakamassa paikan päällä Slovenian pisteet? Eikös monena muunakin vuotena ole ollut samoja ulkkareita antamassa pisteitä ja osa välillä paikan päältä.
En usko että Slovenia antaa ensi vuonna pisteitä lainkaan. Tietyt maat pysyy samoina, kuten Ruotsi, mutta monet vaihtuvat. Slovenia oli mukana nyökkäyksenä K:n ja B:n ystävyydestä, mutta se on jo vanha juttu. Ensi vuonna voi olla joku W95man läheinen viisukaveri.

Yhteistyössä