vierailija
Ei ole Pilvi Hämäläinen.Ovat tunnettuja suomalaisia viihdealan henkilöitä.
Ei ole Pilvi Hämäläinen.Ovat tunnettuja suomalaisia viihdealan henkilöitä.
Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.En mä ainakaan heidän suosiota tässä ajatellut. Onko joku Viivi Pumpanen tai Pilvi Hämäläinen ollut Suomessakaan mitenkään erityissuosittu. Itse muut on jotenkin vetänyt tähän että Bojanin pitäisi olla yltiösuosittu, että voisi olla missään roolissa.
Voi vittu mikä logiikka.Eli Bluza kertoo K:sta.
Oon eri, mutta jospa ite lopettaisit sen toisten mielipiteiden ja keskustelun tukahduttamisen, vaikka aihe ei sua miellyttäiskään.Jospa ite lopettaisit sen tyrkytyksen UMK:hon ja ties minne. Se tulee varmaan vaan laskettelemaan K:n kaveriporukan kanssa ennen kuin lomat on taas ohi.
Oliko se se vanhemmasta ei näe päälle päin -keskustelu? Se oli vähän Itselläkin vanhempi, joka nimenomaan oli esimerkillinen ulospäin, kotona ilkeä hirviö minua kohtaan. Enkä silti triggeröitynyt siitä, että osa arveli K:sta tulevan hyvä vanhempi koska näkyy niin mukavana ihmisenä meille.Mä ihmettelin samaa. Kävi aika nopeasti ja tehokkaasti tuo hiljennys.
Se on toukokuussa.Vain elämää vois olla myös yksi mahdollisuus. Sitä kautta saisi tehtyä yhteisbiisin ilman, että se on mikään virallinen biisi albumeilla. Ne biisit kuitenkin pitää tehdä ja äänittää hyvissä ajoin.
No kyllä on tunnettu ja suosittu viihdealan ammattilainen. Ollut mukana mm. Putouksessa ja supersuositussa Suurmestarissa.Ei ole Pilvi Hämäläinen.
Niin Pilvi on myös menestyvä artisti.Ei ole Pilvi Hämäläinen.
Onko täällä hirveesti muualaistakaan logiikkaaVoi vittu mikä logiikka.
Älä nyt naurata.Niin Pilvi on myös menestyvä artisti.
Sitten sun pitää kestää ne muiden vastakkaiset mielipiteet eli se, että hyvin monen mielestä ei ole realistista ajatella, että B juontaa UMK:ta.Oon eri, mutta jospa ite lopettaisit sen toisten mielipiteiden ja keskustelun tukahduttamisen, vaikka aihe ei sua miellyttäiskään.
Siinä kommentissa EI mainittu, että on innoissaan SUOMI-lahjasta, vaan kommentti meni näin: "Näin myös yhden fanin tilillä kuvan kun Bojan sai häneltä Tupla-patukan keikalla ja kuvassa B näytti siltä kuin olisi oikein iloinen ja otettu lahjasta. Sitten tuli vastaan video samasta tilantesta ja B ei suunnilleen edes katso patukan antajaa vaan ottaa sen vaan nopeasti vastaan muiden lahjojen lomassa"Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on, kun luetun ymmärtäminen on noin huonolla tasolla? Oli pakko mennä katsomaan minkälaisesta ”haukkumisesta” siellä on kyse. Ja siellä onkin keskustelua siitä, miten helposti lähtee tekemään omanlaisiaan tulkintoja, kun näkee kuvia fanilahjoista. Eli esim. kun näkee kuvan, jossa B hymyilee innoissaan Tupla-patukka kädessä, niin ajattelee, että onpas B innoissaan SUOMI-lahjasta. Ja oikeasti tilanne meni niin, että kaikki haluaa tunkea Bn käteen lahjoja ja ottaa kuvan, joten hän ei edes ehdi katsoa, minkä patukan on saanut. Tai ajattelee, että B on laittanut rakkaan Jere-korun käteen varta vasten, kun oikeasti hän on vaan vetänyt sen ranteeseen fanitapaamisessa samalla, kun juttelee kuuden muun ihmisen kanssa.
Miljoonia striimannut biisi ja just teki uudenÄlä nyt naurata.
Just niin, kyllä mä luulen että B persoonallaan hurmais aika monet suomalaiset, sellaisetkin jotka häntä ei ennestään tunne. Ei silti meinaa että kukaan kuvittelee hänen olevan valtavan iso stara. Mä en tajua miksi tästä pitää väitellä niin kiivaasti. Pianhan se nähdään voisko tuossa ideassa olla mitään perää.En mä ainakaan heidän suosiota tässä ajatellut. Onko joku Viivi Pumpanen tai Pilvi Hämäläinen ollut Suomessakaan mitenkään erityissuosittu. Itse muut on jotenkin vetänyt tähän että Bojanin pitäisi olla yltiösuosittu, että voisi olla missään roolissa.
Lopettakaa stalkkaaminen ja näiden "pohdintojen" julkistaminen. Ootte oikeasti kipeitä.Mikä kohde tää on? Veronica?
On ollut mm. Putouksessa ja Suurmestarissa eli prime-time sarjoissa, joita suuri yleisö katsoo.Ei ole Pilvi Hämäläinen.
Teitä trollataan, jos ette tajunneet joJust niin, kyllä mä luulen että B persoonallaan hurmais aika monet suomalaiset, sellaisetkin jotka häntä ei ennestään tunne. Ei silti meinaa että kukaan kuvittelee hänen olevan valtavan iso stara. Mä en tajua miksi tästä pitää väitellä niin kiivaasti. Pianhan se nähdään voisko tuossa ideassa olla mitään perää.
Voishan ne ajatella että siitä itse sisällöstä tulis mielenkiintoinen, kun nuo kaksi juontais yhdessä, eikä sitä, että B:n pitäis yksin tuoda niitä katsojia.No mihin ne mitään ulkomaalaista Boitsua tarvitsee kun niillä on jo Kärtsä, joka on kansainvälisesti suurin juttu mitä UMK:sta on tullut ja joka kiinnostaa edelleen kansainvälisesti. Ei kai UMK ((uuden musiikin kilpailu) itseään markkinoi jonkun pikkumaan artistilla, joka ei Suomeen sen enempää liity.
No tää. Ihmiset elää välillä niin tiukasti omassa kuplassa, etteivät tajua muusta mitään ja suhteellisuudentaju puuttuu. Kyllä molemmat näistä oli entuudestaan tuttuja + juontamisen/esiintymisen ammattilaisia, joten siinä mielessä ihan loogisia valintoja. Molemmilla myös omaa fanikuntaa. Tää Bojan UMK:ssa on kyllä ihan järjetön ajatus kaikin puolin ja ihan saletti on, että Kärtsä ei siellä myöskään tule olemaan.Pilvi Hämäläinen on aikast tunnettu mm. eri TV-ohjelmien (maikkarin ja nelosen) kautta. Viivin varmasti myös hyvin moni tunnistaa, koska hän on juontanut monia suosittuja ohjelmia kuten Possea ja Biisonimafiaa sekä osallistunut mm. Masked singeriin. Ehkä tuttu joillekin myös siksi, että on entinen Miss Suomi. Kyllähän he ovat tuttuja TV-kasvoja monille. Ei nyt kannata taas ruveta vähättelemään muita sen takia, kun B on sulle niin tärkeä.
On siellä ollut melkein joka kausi (jos ensimmäisiä ei lasketa) vähintään joku ulkopuolinen. Tällä kaudella mm. Pandora lauloi jopa suomeksi pätkiä ja Punaisen ristin jaksossa Ronn Moss oli kutsuttu esittämään yhdessä, kun oli sen yhden kaveri. Ai kamala kun unohdin kokonaan hänen nimensä.Onko Vain elämässä nykyään yhteisbiisejä? Ja vielä ohjelmaan kulumattomien henkilöiden kanssa?
Eikun just hyvä, en olis tajunnut, että se on tää Veronica muuten.Lopettakaa stalkkaaminen ja näiden "pohdintojen" julkistaminen. Ootte oikeasti kipeitä.
En usko että Slovenia antaa ensi vuonna pisteitä lainkaan. Tietyt maat pysyy samoina, kuten Ruotsi, mutta monet vaihtuvat. Slovenia oli mukana nyökkäyksenä K:n ja B:n ystävyydestä, mutta se on jo vanha juttu. Ensi vuonna voi olla joku W95man läheinen viisukaveri.Ehkä B on jakamassa paikan päällä Slovenian pisteet? Eikös monena muunakin vuotena ole ollut samoja ulkkareita antamassa pisteitä ja osa välillä paikan päältä.
Jep. Mun ois tehny mieli laittaa siihen sen vikaan kommenttiin alapeukku ja kattoa mitä tapahtuu. Vai voikohan siellä laittaa alapeukkuja?Ennemmin mua huvittaa siellä, kun yksi yritti tänään kyseenalaistaa tän yhden diktaattorin päätäntävaltaa siellä ja hiljennettiin heti hovin kera
Oon eri mutta seuraisin, jos tietäisin nimiä.Seuraatko myös joka ikistä muuta aiheeseen liittyvää Discord-serveriä ja Tumppu-tiliä jne? Samat jutut pyörii muuallakin ja moni asia on jäänyt tuolla Discordissa mainitsematta.