Vapaa vkl etkä juhlistanut sitä yhdelläkään tsihillä :OEi mulla oo yhtään.
Ja mitä ne sun oluet vielä kaapissa tekee, käske ne ulos sieltä!
Samat olis puuhansuunnitelmat täälläkin, tosin meinaan delegoida Irman humppaamisen nyt tuolle esikoiselle - :O - ja ite meinaan tässä laitella kaikki mahdolliset muut koneet pärräämään. Pojat muuten saivat semmosta rapasotkua eilen aikaiseksi, että pesukone saa käydä punaisellaan, ressukka...Huomenta mussukat! Ois taas ohjelmassa imurin lenkittämistä ja mopin heiluttamista
- oi, sie oot ihuna :kiss:huomenta :flower:
lastenohjelmia katellessa hokasin että kuka ketjulainen on toi mimin juontajakaveri kuku
tietenni routakisu
Ne mitään huonosti koulutettuja ole :hug: :kiss. - kovakalloisia vaan :kieh: ...ainkin meillä, nim. Ai kukako sitä Irmaa tässä oikeesti saakaan humpauttaaPläh, miun siivousapulaiset läksivät jo pihalle kirmaamaan kavereidensa kans. Ei niistä tosin oo paljoa apua ollu muutenkaan, muuten ku sotkemisessa (siinä en apua kaipais ees..)
Huonosti koulutettuja, pakko myöntää.
Kahvi on muuten hemmetin hyvää kun sujauttaa suodatinpussiin vaniljasokeria, kanelia tai kardemummaaHuomenta vaan koko aamuköörille :wave: :kiss:
Kahvi on pahaa :$, kun ite sen sain keittää . Ipanat kohtuu rauhallisina :O - joko tässä pitää mahdolliset tautipöpöbagteerianturat heittää kehiin - ja hyvä niin, koska päässä ei liiku niin mitn. Eli mielenkiintoista lauantaipäivää pukkaa
Säätila ulkona on ihan yhtä sekalainen kuin torpan sisälläkin jotta - sataisko vai olisko satamatta mutta jos kuitenni ja vähäsesti...pöh, ei tarttis, koska puissa pitäs temuta taas ja muutenkin puita viskellä ja nakella.
Organisoinnin- ja logistiikan kukkanen on pahasti karussa ja omista hommista olen raakasti myöhässä, niin hetkellinen jumiutuminen tähän koneen äärelle ei tätä päivää kaada mihinkään
Ps. Se nukkumaanmeneminen meni sitten reisille...mä tartten oikeesti sen perään kattojan kohta tämän pääni kanssa :snotty:...unohdin sitten kokonaan toviksi, että mullahan oli lämmityshommatkin menossa ja kesken...Eli tuli kukuttua ja valvottua mutta - se on olutta ja menyttä, nyt lauantainhuumaa kalastamaan
:hug: ettet vaan ole tulossa kipeäksi?Nukuin muuten aika kehnosti viime yönä..3krt heräsin siihen kun vatsahapot jylläs ja nous sellanen liemi suuhun:x Nipisteli ja kouristeli,meni yö aikalöailla valvomiseks.Keskellä yötä rupesin telkkariikin katsomaan kun ei pystynyt makaamaan.
Joo, mä tykkään kans laittaa noita maustekahveja - kardemummaan olen vallan ihastunut, sitä pitää päästä ainaskin nuuhkaisemaan . Mutta nyt olen hourupäänä vaan mennyt tällä mun tapa lusikka- kahviseoksellani :$Kahvi on muuten hemmetin hyvää kun sujauttaa suodatinpussiin vaniljasokeria, kanelia tai kardemummaa
Täälä paistaa aurinko siihen malliin, että taitaa bitchin kalsarit kuivua kohta pihalla narulla!
:hug:Nukuin muuten aika kehnosti viime yönä..3krt heräsin siihen kun vatsahapot jylläs ja nous sellanen liemi suuhun:x Nipisteli ja kouristeli,meni yö aikalailla valvomiseks.Keskellä yötä rupesin telkkariikin katsomaan kun ei pystynyt makaamaan.
:hug: toivottavasti et sairastu.Nukuin muuten aika kehnosti viime yönä..3krt heräsin siihen kun vatsahapot jylläs ja nous sellanen liemi suuhun:x Nipisteli ja kouristeli,meni yö aikalailla valvomiseks.Keskellä yötä rupesin telkkariikin katsomaan kun ei pystynyt makaamaan.
Olis ne voinu ees omaa huonettaan raivata ees imuroitavaan kuntoon..sänkyjen alle ku on selvästikin hyvä piilottaa kaikki pieni irtain mitä nyt leikeistä lattialle jää.ja eiks ihqulla ole kummiski aika pieniä vielä noi lapsoset, vasta tommosista yläkoululaisista alkaa mun muistin mukaan olla johonkin
antakaahan lapset leikkii
sullahan on aika mehevät munkit *puristaa*mää oon sen E-typen isotissinen plonti
aika osuvaa eiks jeh?