The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
yritin tolla perintöpohdiskelulla johdatella teitä aattelemaan että perinnöillä ei ole ihmisen elon kannalta mitään käytännön merkitystä

ei näemmä menny jakeluun
Mä olen tuossa asiassa ihan samaa mieltä. Itte olen omaisuuteni hankkinut ja niin saa mun lapset myös tehdä. Jos äitee ja iskä haluaa pistää rahansa sileeksi ja nauttia omasta elämästään niin riemusta kiljuin sen heille suon, mun elämä ei ole kiinni vanhempien rahoista tai perinnöstä
 
yritin tolla perintöpohdiskelulla johdatella teitä aattelemaan että perinnöillä ei ole ihmisen elon kannalta mitään käytännön merkitystä

ei näemmä menny jakeluun
Meillä on suvussa jaettu jonkun verran ennakkoperintöjäkin, ne voi joskus olla ihan käytännössäkin merkityksellisiä juttuja. Varsinkin sit jos pesää joskus oikeasti jaetaan.
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224025:
Tsih! Mulla on juhlapäivä! Juhlin omaa kotia, omaa tulevaisuutta ja mun tulevia synttäreitä :p
Pitääs laittaa sauna päälle ja sit vetäsis kunnon nudistikännit! :whistle:
Onnea siulle. :flower:
 
Morjensta :) :wave:

Voisin tässä sanoa jotta - johan oli kettumaisen koijarimainen viikko! Ihan vähälle ajalle en tahdohalua moista ja varsin jos torpassa olis jotain vettä tiukempaa, niin voisin vaikka ipanoitten hiljennyttyä ottaa parit terävät nutturanhöllentävät.

Mutta - henkissä olen ja entistä sitkeämpilihaisena :D. Tällä on hyvä mennä eteenpäin.
 
Morjensta :) :wave:

Voisin tässä sanoa jotta - johan oli kettumaisen koijarimainen viikko! Ihan vähälle ajalle en tahdohalua moista ja varsin jos torpassa olis jotain vettä tiukempaa, niin voisin vaikka ipanoitten hiljennyttyä ottaa parit terävät nutturanhöllentävät.

Mutta - henkissä olen ja entistä sitkeämpilihaisena :D. Tällä on hyvä mennä eteenpäin.
Oikein. Jos ei se tapa, se vituttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oikein. Jos ei se tapa, se vituttaa.
:D - tätäpä se teettää.

Kyllä tässä on - herranmunjee - ollut hengettäryys aika hiien kaukana, hyvin oon ärriä viikkokässärissä viljellyt ja mä oisin varmasti todella hyvä heprean ja ihan sen oikeen turkin kielen opiskelija. Himpusti jo hihityttää tämä säätäminen ja oman pään kanssa oleminen, tosin ei nämä tilanteet ole kyllä ollenkaan siinä nimenomaisessa tapahtumansilmässä olessa huonostikaan hihitystä herttuttanut - lähinnä irvistyksen puolelle mennyt - mutta...noh, elämä on yhtä laiffia :p :D
 
voihan se olla ja todennäkösesti siitä juuri kun ei ole syönyt ja sit yhtäkkiä. mä oon niin huono syömään nykysin,yhes vaihees jo sain sitä vähän korjattua sillon kun niitä sokereita piti mittailla mutta nyt taas...mää tarviin oman kokin 24/7 joka pitää huolta mun ruokailuista.
 
mjaha. tein ukkokullan herkkupastaa, pistin viinin jääkaappiin viileneen, häädin kakaran pois kotoa.. äijänperkele lähti kolmisen tuntia sitten piipahtamaan treenikämpällä. Juon itte koko viinin ja kippaan pastat tunkiolle. Menköön nakkikioskille.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä